استودیوی بازی Crash Bandicoot 4 مستقل می شود

Toys for Bob، توسعه دهنده بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time، از Activision جدا می شود تا به طور مستقل فعالیت کند.

در جدیدترین اخبار بازی با خبر شدیم که Toys for Bob سازنده بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time از Activision جدا می شود تا به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه دهد. پس از افت رتبه اخیر اکتیویژن بلیزارد، برخی از طرفداران فکر می کردند که استودیو Toys for Bob برای همیشه تعطیل می شود، اما این استودیو با خبر استقلال خود همه را شگفت زده کرد.

بازی‌های باب استودیو مستقل خواهند شد، اما احتمالاً این به معنای پایان کامل همکاری با اکتیویژن بلیزارد نیست. بنابراین امکان همکاری و توسعه نسخه جدیدی از سری Crash Bandicoot یا Spyro توسط این استودیو در آینده برای آنها وجود دارد.

ما مفتخریم که اعلام کنیم Toys for Bob به یک استودیوی مستقل تبدیل خواهد شد. در طول سال ها ما عشق، شادی و خنده را برای بازیکنان نوزاد به ارمغان آورده ایم. ما خالق IP ها و فناوری های جدید برای سری Skylanders بودیم. سطح کیفیت ریمسترها در Spyro Reignited Trilogy ما پیشرفت کرده ایم.

ما مجموعه Kirsch Bandicoot را از نظر نوآوری و جذابیت انتقادی به سطوح جدیدی از موفقیت رساندیم. ما معتقدیم که اکنون باید با همین شور و شوق پیش برویم تا به موفقیت بیشتری برای استودیو و بازی های آینده دست یابیم.

این وضعیت به ما امکان می دهد به ریشه های خود بازگردیم و به عنوان یک استودیوی کوچکتر و انعطاف پذیرتر فعالیت کنیم. برای هیجان انگیزتر کردن این خبر، باید به شما اطلاع دهیم که در حال بررسی احتمال همکاری با مایکروسافت هستیم. در حالی که ما هنوز در روزهای اولیه توسعه یک بازی جدید هستیم و به دور از اعلام هر گونه اطلاعیه ای هستیم، برای ایجاد داستان ها، شخصیت ها و تجربه های جدید از گیم پلی هیجان زده هستیم.

بخوانید  سیستم ضدتقلب دنوو برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

دوستان ما در اکتیویژن و مایکروسافت قویا از تصمیم ما برای مستقل کردن استودیو حمایت کردند و ما مطمئن هستیم که در آینده به همکاری نزدیک خود ادامه خواهیم داد. پس منتظر اخبار بیشتر باشید. با تشکر از جامعه هواداران که همیشه ما را در این راه حمایت کردند. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر در مورد ماجراجویی خود به عنوان یک استودیوی مستقل هستیم!

به نظر می رسد اکتیویژن قصد داشته این توسعه دهنده را به استودیوی کمکی برای ساخت سری بازی های Call of Duty تبدیل کند. بنابراین، Toys for Bob دیگر نمی تواند اسباب بازی دیگری بسازد. ذکر سری بازی های Crash Bandicoot و Spyro در بیانیه این استودیو ممکن است به معنای ساخت نسخه جدیدی از این آثار در آینده باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر