یک بازی جدید Paranormal Activity در راه است

یک بازی ویدیویی بر اساس مجموعه فیلم های Paranormal Activity در دست ساخت است و در سال 2026 منتشر خواهد شد.

DreadXP، Dread Central Gaming، Paramount و یک توسعه دهنده بازی مستقل در حال کار بر روی Paranormal Activity هستند. بر اساس آنچه توسط ورایتی مدیا گزارش شده است. برایان کلارک Darkstone Digital، خالق بازی ترسناک مستقل The Mortuary Assistant، در راس پروژه ای به نام Paranormal Activity: Found Footage است. کلارک سال گذشته به عنوان مدیر و مدیر DreadXP منصوب شد.

در بیانیه رسمی سازنده بازی و پارامونت آمده است که بازی «با سبک فیلمبرداری جدید و خیره کننده (داستان سرایی با کلیپ های ویدیویی ضبط شده از شخصیت ها) این سری را به طرفداران ترسناک معرفی می کند و آنها را در داستانی مبتنی بر روایت و اتفاقات غوطه ور می کند. ” دنیای فیلم پیشرفت کرده است.

Paranormal Activity در سال 2026 برای چندین پلتفرم ناشناخته منتشر خواهد شد. این بازی دارای سیستمی به نام Haunt است که اولین بار در بازی قبلی برایان کلارک، The Mortuary Assistant ظاهر شد. این سیستم به صورت پویا انواع و شدت ترس هایی را که بازیکنان با آن مواجه می شوند تغییر می دهد. این بازی دومین نسخه از DreadXP بعد از بازی گلچین جدید بر اساس سری Creepshow است یک گرگ نکوترو تولید می شود.

برایان کلارک، کارگردان این بازی گفت: «موفقیت سری فعالیت های پارانورمال». این نشان دهنده قدرت و وسعت ژانر وحشت است. اگر بازی اگر The Mortuary Assistant ترسناک است، ما چیزهایی را که در طول توسعه این بازی آموخته‌ایم استفاده می‌کنیم و با سیستمی پاسخگوتر و ترسناک‌تر آن را ترسناک‌تر می‌کنیم. این بازی نفس شما را بند می آورد!»

بخوانید  انویدیا AMD و Intel را در مورد نحوه ارائه درایورهای گرافیک مورد تمسخر قرار می دهد

در سال های اخیر DreadXP Inc وحشت مستقل مانند یک بازی عمل می کند My Friendly Neighborhood Mirror Forge، Dread X Collection و The Mortuary Assistant را منتشر کرد که مورد استقبال طرفداران قرار گرفت. Paranormal Activity نیز یک مجموعه فیلم ترسناک موفق است که فعالیت خود را از سال 2007 آغاز کرد و تاکنون هفت فیلم را منتشر کرده است. این مجموعه تا به امروز بیش از 800 میلیون دلار در گیشه فروش داشته است. Paranormal Activity: Next of Kin به عنوان آخرین قسمت این مجموعه در سال 2021 منتشر خواهد شد.

در سال 2017، VRWERX یک بازی واقعیت مجازی بر اساس این سری به نام Paranormal Activity: The Lost Souls منتشر کرد که بازیکنان را در یک خانه خالی از سکنه قرار می داد. این بازی از آن زمان به‌روزرسانی دریافت کرده است تا بدون استفاده از هدست واقعیت مجازی، آن را تجربه کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر