انویدیا AMD و Intel را در مورد نحوه ارائه درایورهای گرافیک مورد تمسخر قرار می دهد

انویدیا با نشان دادن نموداری نشان داد که در سال 2021، در مجموع 20 درایور Game Ready با گواهینامه WHQL در دسترس کاربران قرار گرفته است که به لطف آن ها 75 بازی جدید به طور کامل پشتیبانی می شوند. در این مدت، AMD 29 نسخه از درایورهای گرافیکی خود را منتشر کرده است که 24 نسخه آن در قالب نسخه بتا اولیه است که توسط خود کاربران بررسی و تشخیص داده می شود. امسال اینتل 14 درایور جدید منتشر کرده است که 5 تای آنها در مرحله بتا هستند.

اولین انتشار درایور Game Ready انویدیا به سال 2014 برمی گردد. پس از آن، تیم سبز موفق شد در خط مقدم آماده سازی برای هر مسابقه AAA سطح بالا باشد و به طور مداوم عملکرد خود را بهبود بخشد. بزرگترین تولید کننده GPU جهان به تازگی آماری را با مردم به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد بیشترین درایورهای Game Ready را در سال های 2021 و 2022 خواهد داشت. ارائه کرده است

درایور آماده بازی

در سال 2018، در مجموع 18 درایور برای پردازنده های گرافیکی انویدیا منتشر شد که هیچکدام بتا نبودند و همه آنها دارای گواهی کنترل WHQL مایکروسافت هستند. آمار AMD در سال جاری 25 درایور است که 19 تای آنها درایورهای بتا هستند درک 19 درایور برای اینتل ثبت شده است که 13 تای آنها نسخه آزمایشی هستند آنها بتا بودند.

اما انویدیا از این فرصت استفاده کرد و اینتل و AMD را در مورد برگزاری آزمایش عمومی بتا و ارتباطات QA مورد تمسخر قرار داد. انویدیا در بیانیه خود نوشت: «ما از آزمایش عمومی بتا و جمع سپاری برای سنجش عملکرد محصولات خود استفاده نمی کنیم، بلکه خودمان این کار را انجام می دهیم. به همین دلیل است که همه درایورهای GeForce Game Ready دارای گواهینامه WHQL هستند. اینها مایکروسافت هستند.»

بخوانید  Music Legend KK Slider تور عبور از حیوانات لگو را اعلام کرد

انویدیا در توضیح خود اشاره کرد که فناوری هایی مانند RTX، فناوری پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی DLSS، فناوری RTX Voice، رفلکس و سایر ویژگی ها همگی از ابتدا توسط انویدیا به گیمرها معرفی شدند. امسال AMD فناوری FSR 3 را به کاربران معرفی کرد که از هوش مصنوعی استفاده می کند. از سوی دیگر اینتل XeSS را در اختیار کاربران قرار می دهد. در حال حاضر نسل سوم فناوری DLSS به کاربران ارائه می شود که بهترین تجربه تاکنون است.

علاوه بر این، با هر آپدیت، ویژگی های جدید بازی و اپلیکیشن های مختلف تولید محتوا نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد. اگرچه شرکت‌های دیگر نیز سعی می‌کنند سطح پشتیبانی GPU خود را با مجموعه Game-Ready Driver & Experience تطبیق دهند. یکی از مهمترین دلایلی است که کاربران محصولات را انتخاب می کنند تیم سبز RTX و GTX پشتیبانی کامل راننده آنها است.

انویدیا توضیح داد که چگونه درایورهای Game Ready این شرکت با گواهی WHQL مایکروسافت عرضه می شوند که به جای آزمایش عمومی بتا و پرسش و پاسخ کاربران، خودشان این کار را انجام می دهند.

تجربه NVIDIA Game Ready Driver برای ارائه بهترین پشتیبانی برای هر بازی AAA جدیدی که در روز اول منتشر می شود، طراحی شده است. علاوه بر این، هر نسخه جدید با بهبود عملکرد، رفع اشکال و بهبودهای مختلف کیفیت زندگی همراه است.

درایور آماده بازی Nvidia

تحریریه مجله بازی یک گیمر