ارائه جزئیات داستان و گیم پلی جدید برای Star Wars Jedi: Survivor

انتظار می‌رود که Respawn جزئیات بیشتری از دیگر قسمت‌های جدید Star Wars Jedi: Survivor منتشر کند. به عنوان مثال، در این بازی شاهد یک دسته جدید از دشمنان هستیم. توسعه دهندگان همچنین یک سیاره کاملاً جدید در جهان جنگ ستارگان ایجاد کرده اند که به عنوان یک منطقه هاب برای کاوش بازیکنان طراحی شده است.

کارگردان The Star Wars Jedi: Survivor درباره داستان جدید، ناوبری و جزئیات مبارزه صحبت کرد.

بازی Star Wars Jedi: Survivor قرار است در تاریخ 17 مارس 2023 (26 مارس 1401) بر روی پلتفرم رایانه شخصی و کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

آماده سازی شخصیت اصلی بازی Star Wars Jedi: Survivor برای رویارویی با دشمنان

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازی Star Wars Jedi: Survivor از Respawn Entertainment قرار است در سال 2023 منتشر شود. ما اولین تریلر گیم پلی بازی را که شامل مکانیک های جدید گیم پلی بود، در مراسم جوایز بازی امسال دیدیم. علاوه بر این استیگ آسموسن، کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor، شخصیت کال در این بازی می تواند علاوه بر توانایی ها و مهارت های جدید از حالت های مختلف شمشیر نوری خود استفاده کند. کارگردان اعلام کرد که در مجموع پنج حالت شمشیر نوری در بازی وجود خواهد داشت.

آسموسن در ادامه اعلام کرد که علاوه بر حضور مجدد BD-1 و Cere Junda در Star Wars Jedi: Survivor، شخصیت های جدیدی از جمله مزدوری به نام Bode Akuna به داستان بازی اضافه خواهند شد. به نظر می رسد ارتباط خاصی بین این مزدور و کال وجود دارد. به گفته آسموسن، این شخصیت تقریباً مانند یک برادر برای کال است و با وجود تفاوت ها، می تواند به عنوان یک افزونه برای او عمل کند. همانطور که در تریلر گیم پلی اخیر بازی دیدیم، Bode می تواند به عنوان یک همراه هوش مصنوعی برای کمک به Cal در نبردها یا سفرهای ماجراجویانه عمل کند.

بخوانید  نقد فیلم Decision to Leave | اثری جنایی و عاشقانه از خالق Oldboy

بازیکنان می‌توانند منتظر راه‌های جدیدی برای حرکت در مناطق مختلف Star Wars Jedi: Survivor باشند. کال می تواند از کابل های مخصوص برای بالا رفتن از موانع یا عبور از شکاف ها استفاده کند. علاوه بر این، همانطور که در تریلر گیم پلی نشان داده شده است، کال توانایی رام کردن موجودات و سوار شدن بر آنها را دارد. کارگردان بازی اضافه کرد: “این یک رویکرد گسترده تر به Metroidvania است. Kal می تواند شکاف های بزرگ را با استفاده از چندین مهارت مختلف پشت سر هم پر کند. علاوه بر این، این نظرسنجی درباره نحوه برخورد ما با دوندگان و نحوه استفاده از آنها است. برای کشف و تسلط بر دنیای بازی.

تحریریه مجله بازی یک گیمر