شروع به انتقال بازیکنان بازی Ubisoft از Google Stadia به پلتفرم های دیگر کنید


یوبی سافت روند حذف مخاطبان خود از پلتفرم گوگل استیدیا را آغاز کرده است.

با توجه به اینکه گوگل استادیا به پایان عمر خود نزدیک می شود، یوبی سافت برنامه های کامل خود را برای انتقال بازیکنان از این پلتفرم ابری اعلام کرده است. در یک پست وبلاگی، یوبی سافت توضیح داد که نسخه های رایانه شخصی بازی هایی که بر روی پلتفرم Stadia منتشر کرده است به صورت رایگان در اختیار بازیکنانی قرار خواهد گرفت که آنها را خریداری کرده اند.

علاوه بر این، یوبی سافت اعلام کرد که اطلاعات این بازی ها بدون نیاز به استفاده از سرویس Ubisoft Connect به صورت یکپارچه منتقل می شود و هرگونه ارز مجازی مرتبط با این بازی ها از بین نخواهد رفت. بنابراین، بازیکنان تشویق می‌شوند که سکه‌های خود را قبل از بسته شدن Stadia در 18 ژانویه 2023 (28 دسامبر 1401) خرج کنند. کاربران Stadia که اشتراک سرویس Ubisoft+ Multi-Access را خریداری کرده‌اند، دستورالعمل‌هایی را از طریق ایمیل درباره نحوه شروع استفاده از سرویس مستقیماً از طریق وب‌سایت Ubisoft Plus به همراه یک ماه اشتراک رایگان دریافت خواهند کرد.

یوبی سافت همچنین در تلاش است تا با پشتیبانی از کاربران سرویس Luna آمازون، گیمرهایی را که استریم ابری را ترجیح می دهند، در نظر بگیرد. علاوه بر این، همه بازیکنان Ubisoft Stadia یک کوپن جایزه برای یک ماه عضویت رایگان GeForce NOW Priority دریافت خواهند کرد. یوبی‌سافت همچنین اعلام کرد که بازی‌هایی مانند Assassin’s Creed Valhalla و Far Cry 6 که از پیشرفت بین پلتفرمی پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند بدون توجه به پلتفرم مقصد، از آخرین ذخیره‌سازی ادامه دهند.

بخوانید  زمان اعلام نامزدهای گیم اواردز ۲۰۲۳

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر