احتمال اضافه شدن اسکین‌های فورتنایت به بازی دستینی 2

در یک اتفاق جالب قرار است شاهد اضافه شدن اسکین‌های بازی فورتنایت به بازی Destiny 2 باشیم.

همچنین شایعاتی مبنی بر عرضه اسکین‌های دستینی 2 در بازی فورتنایت هم به گوش می‌رسند تا کراس‌اور بین این دو بازی تکمیل شود. به هر صورت باید تا لایواستریم رسمی استودیو بانجی که به‌تازگی به مالکیت سونی درآمده است باشیم. درنهایت نمی‌توان منکر جذابیت همکاری بین دو رقیب در عرصه بازی‌های لایو سرویس شد.

قرار است به‌زودی شاهد یک همکاری عجیب بین دو بازی پرطرفدار آنلاین باشیم. براساس این شایعه، اسکین‌های فورتنایت به دستینی 2 اضافه خواهند شد. در اوایل هفته در جامعه بازیکنان دستینی چنین شایعه‌ای به گوش می‌رسید و حال کاربر توییتر GinsorKR، داده‌کاو معتبر بازی دستینی تصویری غیررسمی هم از آن منتشر کرده است. قرار است سه‌شنبه همین هفته، ۱ شهریور استودیوی بانجی لایواستریمی برگزار کند و به احتمال زیاد این خبر در این لایو استریم رسما تایید خواهد شد.

البته این همکاری بدین معنا نیست که به یکباره شخصیت Jonesy در Destiny 2 باشیم؛ بلکه این کراس‌اور فرمی ساده‌تر دارد. به‌عنوان مثال، شخصیت تایتان ظاهری شبیه به Black Knight خواهد داشت که اولین‌بار در فصل دوم فورتنایت در بازی حاضر شد. بعد از آن شاهد حضور Warlock با ماسک Drift هستیم و لباس هانتر شبیه به Omega Knight است.

بازی رایگان Destiny 2 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پی سی و گوگل استیدیا منتشر شده است.



منبع

بخوانید  بازی Rocket League Octane ممکن است این هفته به بازی Fortnite Battle Royale بیاید