بازی Rocket League Octane ممکن است این هفته به بازی Fortnite Battle Royale بیاید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Octane در حال حاضر در حالت خلاقانه Fortnite در دسترس است و به بازیکنان مزه توانایی‌های خاص خود را می‌دهد که شامل عملکرد تشدید و تقویت است.

پنجره تعمیر و نگهداری v22.40 قرار است در ساعت 4:00 صبح به وقت شرقی در تاریخ 15 نوامبر آغاز شود، و خواستگاری کمی قبل از خاموش شدن به حالت تعلیق درآمد.

توییت می گوید 15 نوامبر زمانی که به روز رسانی بعدی نسخه 22.40 فورتنایت منتشر می شود، به این معنی که به احتمال زیاد ما شاهد حضور Octane به بازی Battle Royale پس از پخش زنده خواهیم بود. به روز رسانی کامل شد.

Octane از Rocket League در اوایل اکتبر در فورتنایت فرود آمد، به عنوان بخشی از همکاری بین دو بازی که هر دو متعلق به Epic هستند. این وسیله نقلیه در حال حاضر تنها در حالت Creative Fortnite در دسترس است، اما توییت‌هایی از Fortnite و Rocket League نشان می‌دهد که Octane می‌تواند در این هفته در بازی سلطنتی ظاهر شود.

ویدیویی که در حساب‌های توییتر Fortnite و Rocket League منتشر شده است، خودرویی را نشان می‌دهد که در مسابقه Rocket League در یک شکاف ناپدید می‌شود، تصویری که در گذشته برای تبلیغ کراس اوورهای Fortnite استفاده می‌شد.