حضور شخصیت شرور نایتمیر در تصاویر فاش شده جدید فیلم دکتر استرنج 2

از زمان اعلام ساخت دنباله فیلم Doctor Strange تا معرفی رسمی آن، شاهد شایعاتی مبنی‌بر حضور شخصیت شرور و منفی نایتمیر در این فیلم بودیم، اما درنهایت در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness این شخصیت حضور نداشت. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که شایعات حضور این شخصیت شرور در فیلم Doctor Strange 2 تا حد زیادی درست بوده‌اند.

تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness فاش شده است که در آن شاهد حضور نایتمیر هستیم.

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، سوچیل گومز، پاتریک استوارت، انسون مونت، لاشانا لینچ، هایلی اتول، شارلیز ترون و مایکل استولبارگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.



منبع

برخی اعتقاد دارند که در ابتدا نایتمیر قرار بود شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness باشد یا حداقل در ابتدا او به‌عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم معرفی می‌شد و در ادامه اسکارلت ویچ جای او را می‌گرفت. در هر حال ممکن است مارول استودیو درنهایت تصمیم گرفته باشد که اسکارلت ویچ به‌عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم انتخاب بهتری است. اما چیزی که مشخص است نایتمیر زمانی قرار بود در فیلم Doctor Strange 2 حضور داشته باشد.

بخوانید  توضیحات توسعه دهندگان از بهبودها و محتوای جدید برای Like a Dragon: Ishin

به‌تازگی الیور کارول تصویر استفاده نشده‌ای از فیلم دکتر استرنج 2 را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شخصیت شرور و منفی نایتمیر که سوار اسب خود است، هستیم. در حال حاضر مشخص نیست که این شخصیت بخشی از ایده اولیه سم ریمی بوده یا اسکات دریکسون، کارگردان اول فیلم تصمیم به استفاده از این شخصیت در فیلم داشته است. در هر حال این مشخص است که دکتر استرنج قرار بود به شب مهمی که در آن خواهرش فوت کرده بود، در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness بازگردد و با نایتمیر مبارزه کند: