احتمال اضافه شدن سرویس یوبیسافت پلاس به ایکس باکس در آینده نزدیک

در پی‌سی سرویس نامبرده حتی جدیدترین آثار شرکت نظیر FarCry 6 و Riders Republic هم حضور دارند و قیمت ماهانه آن ۱۴.۹۹ دلار است. هنوز مشخص نیست این سرویس روی کنسول‌های ایکس باکس چه قیمتی خواهد داشت و باید تا اعلام رسمی یوبیسافت منتظر باقی ماند. به‌تازگی آثار زیادی از شرکت یوبیسافت در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم‌ پس قرار گرفته‌ است و به نظر چنین کاری یک مقدمه برای افزایش علاقه بازیکنان به آثار قدیمی شرکت باشد تا در زمان عرضه یوبیسافت‌ پلاس مشتریان بیشتری جذب آن شوند.

به‌نظر می‌رسد که سرویس یوبیسافت پلاس سرانجام به‌زودی در دسترس کاربران کنسول‌های ایکس باکس قرار خواهد گرفت.

Aggiornamenti Lumia که به دیتابیس مایکروسافت دسترسی دارد و اخبار آن را فاش و منتشر می‌کند، این خبر را اعلام کرده است. او در توییتر خود تصویر لوگوی این سرویس را توییت کرده است و همین کار باعث دامن زدن به اینس شایعات شده است. متاسفانه سرویس یوبیسافت‌ پلاس بخشی از سرویس ایکس باکس گیم‌ پس نخواهد بود و برای دسترسی به آن به پرداخت مبلغ جداگانه‌ای نیاز دارید.

نظر شما در رابطه با این سرویس چیست؟ آیا در زمان عرضه مشترک آن خواهید شد؟



منبع

در عصر سرویس‌های اشتراکی، شرکت یوبیسافت هم مختص خود را دارد و این سرویس Ubisoft Plus نام دارد. این سرویس تنها برای رایانه‌های شخصی و پلتفرم‌های ابری آمازون لونا و گوگل استیدیا منتشر شده بود. اوایل سال ۲۰۲۲ یوبیسافت اعلام کرده بود این سرویس برای کنسول ایکس باکس هم منتشر خواهد شد و حال طبق گفته‌های یک منبع معتبر، به نظر می‌رسد یوبیسافت پلاس قرار است به‌زودی در دسترس کاربران کنسول‌های ایکس باکس قرار بگیرد.

بخوانید  نسخه PS4 Persona 3 Portable و Persona 4 Golden Remaster از Quick Save پشتیبانی می کنند