آزادسازی ۱۰۰ها مگابایت حافظه اضافی در ایکس باکس سری اس

باتوجه‌به اینکه ایکس باکس سری اس ۱۰ گیگابایت رم از نوع GDDR6 در مقایسه با ۱۶ گیگابایت رم ایکس باکس سری ایکس دارد که تنها ۸ گیگابایت آن به بازی‌ها اختصاص یافته است، آزادسازی هر میزان از حافظه اضافی برای توسعه‌دهندگان مفید خواهد بود. طرفدارها باید منتظر انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بیشتر برای کنسول Xbox Series در ماه‌های آتی باشند.



منبع

دانلود از آپارات

کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری تازه ایکس باکس سری اس ۱۰۰ها مگابایت حافظه اضافی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد که به بهبود عملکرد بازی‌ها کمک می‌کند.

ایکس باکس سری اس از زمان عرضه جایگزین اقتصادی مناسبی برای ایکس باکس سری ایکس بوده است. با اینکه این کنسول امکان تجربه‌ی بازی‌های نسل ۹ با رزولوشن 1080p را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند، اما در طول این سال‌ها توسعه‌دهندگان را با مشکلاتی در زمینه‌ی حافظه مواجه کرده است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مایکروسافت در راستای رفع برخی از مشکلات، کیت توسعه نرم‌افزاری جدیدی را در دسترس توسعه‌دهندگان قرار داده است.

همان‌طور که در ویدیوی زیر نشان داده شده است، کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری تازه «۱۰۰ها مگابایت حافظه‌ی اضافی» را در اختیار توسعه‌دهندگان بازی‌های ایکس باکس سری اس قرار می‌دهد. این باید به «بهبود عملکرد گرافیکی در شرایط محدودیت حافظه» کمک کند. تغییرات تازه، مشکل تخصیص بسیار کندتر آدرس‌های مجازی گرافیکی نسبت‌به آدرس‌های مجازی غیرگرافیکی را نیز برطرف خواهد کرد. هنوز معلوم نیست که این تغییرات تا چه اندازه باعث بهبود عملکرد آثار فعلی ایکس باکس هنگام اجرا روی کنسول ایکس باکس سری اس خواهد شد، اما مطمئنا بی‌تأثیر نیست.

بخوانید  Critique du film Jung E (Jung_E) | Une œuvre de science-fiction du créateur du train de Busan