اگرچه پلیاستیشن در میانهی یک فشار بزرگ در بازیهای زنده قرار دارد، یکی از مدیران این شرکت نمیخواهد صنعت بازیها بیش از حد همگن شود. صحبت کنید روزنامه گاردینرئیس PlayStation Shuhei Yoshida توضیح داد که استعداد بازیسازان چیزی است که صنعت را به جلو میبرد، اما او اعتراف کرد که دیدن لیست پرفروشترین بازیهای تحت سلطه عناوین لایو اکشن برای او “خسته کننده” خواهد بود.
“صنعت بازی هرگز از بودن یک مکان سرگرم کننده دست نخواهد کشید. این صنعت به رشد و رشد خود ادامه می دهد، و من امیدوارم که به حمایت و جستجوی ایده های خلاقانه و افرادی که سعی در کار روی چیزهای جدید دارند ادامه دهد. شما نمی خواهید بهترین ها را ببینید. یوشیدا گفت: “هر سال 10 بازی تقریباً یکسان است و همه بازی ها به بازی های خدماتی تبدیل می شوند. این برای من کمی خسته کننده خواهد بود.”
سونی هدف بلندپروازانه ای برای انتشار 12 بازی زنده تا سال 2025 دارد و اخیرا استودیو فایروالک را از شرکت مادر سابق خود ProbablyMonsters Inc خریداری کرده است. این شرکت در سال 2018 تشکیل شد. سونی میگوید Firewalk به آن کمک میکند تا در کنار دیگر استودیوهایی که روی این پروژهها کار میکنند، از جمله Bungie و Haven Interactive Studios به اهداف خدمات زنده خود دست یابد.
همزمان، سونی همچنان روی بازیهای تکنفره پرستیژی کار میکند که به تعریف برند پلیاستیشن در دهه ۲۰۱۰ کمک کردند و اساساً به طرفداران پلیاستیشن این فرصت را میدهند که کیک خود را بخورند و آن را بخورند، زیرا انتخاب بیشتری دارند. سونی هنوز چندین پروژه در دست توسعه دارد و همانطور که یوشیدا در مصاحبه توضیح داد، این شرکت “بازی های زیادی” را با آزمایش و سپس ارزیابی مفاهیم مختلف لغو می کند.
برای بقیه سال 2023، PS5 سال بزرگی در پیش دارد. الحاق عظیم Burning Shores Horizon Forbidden West اکنون منتشر شده است، Final Fantasy XVI در 22 ژوئن برای PS5 عرضه می شود و Marvel’s Spider-Man 2 قرار است در ماه سپتامبر منتشر شود.
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.