ارائه سلسله استدلال ها (بیف). نبرد خونین الی وانگ و استیون ین

در اوایل داستان، استیون ین را در نقش دنی چو می بینیم که از همه چیز و همه چیز ناراحت است و هر جا که می رود اتفاقات بد او را دنبال می کند. از آنجایی که او مدام در حال غر زدن است و حین خروج از پارکینگ فروشگاه به چیزی جز ناله های خودش توجه نمی کند، کاملا حواسش پرت شده بیرون می رود و ناگهان صدای بوق ماشین دیگری را می شنود که ممکن است به او برخورد کرده باشد. این اتفاق او را بیشتر عصبانی می‌کند و ناخودآگاه تصمیم می‌گیرد عصبانیتش را روی این ماشین و راننده دیگر بردارد. در این مدت چیزهای مختلفی در حال رخ دادن است و ممکن است بارها دوباره خراب شود.

سریال حوا را بکش

الی وانگ و اشلی پارک در سریال بیف

اما جالب ترین چیز در مورد سریال Beef این است که با یک لجبازی سرگرم کننده شروع می شود و به تدریج مسائل اجتماعی بزرگتر را به تصویر می کشد. به عنوان مثال، ممکن است گاهی اوقات احساس کنید که در فیلم انگل هستید. چگونه تفاوت های طبقاتی، تفاوت های نسلی یا تفاوت های فرهنگی را نشان می دهد. در این سریال همه چیز با یک بحث بسیار ساده و شاید احمقانه (چیزی که ممکن است برای هر یک از ما روزانه اتفاق بیفتد) شروع می شود و به مرور زمان به مسائل بسیار مهم و اساسی تری می رسد; عناصری که سریال Argument را به یکی از بهترین مجموعه های اخیر سرویس استریم نتفلیکس تبدیل کرده است.


سریال هایی شبیه به سریال Argument

سری کبرا کای

  • بازیگران: رالف ماکیو، ویلیام زابکا و کورتنی هنگلر
  • جنسیت: درام، کمدی و اکشن
  • سال انتشار: 2018 تا 2023

سری کبرا کای

سریال کبرا کای

سریال استدلال (بیف) بالاخره منتقدان و بینندگان را به فکر فرو برد. بدون شک یکی از بهترین سریال های ساخته شده در سرویس استریم نتفلیکس در چند وقت اخیر.

سریال افتخار

  • بازیگران: سونگ های کیو، لی دو هیون و لیم جی یون
  • جنسیت: درام، رازآلود و تعلیق
  • سال انتشار: 2022 تا 2023

یک چیز، مهم نیست که دنی چو چه کارگردانی می کند، او به شغل و درآمدی که می خواهد نمی رسد. برادرش پيوسته از او نافرماني مي كند و به هيچ وجه با او همراه نمي شود; نامزد سابق خود را با مرد دیگری می یابد که زندگی بسیار زیبا و آرامی دارد. او می خواهد برای پدر و مادرش زمین و خانه ای بزرگ بخرد تا آنها را تا آخر عمر خوشحال کند، اما نمی تواند. از سوی دیگر، امی از زندگی زناشویی خود اصلا راضی نیست. او از خیانت های همسرش آگاه است، اما آنها را به یاد نمی آورد. او مدام کار می کند و برای فرزند کوچکش زمانی ندارد. او اصلا از وضعیت کاری خود راضی نیست، اما ادامه می دهد و راه دیگری نمی بیند.

در نهایت دعوا برخلاف میل دنی به پایان می رسد، اما او موفق می شود پلاک ماشین دیگر را نگه دارد و اطلاعات راننده را به دست آورد. او که تا آن لحظه از هویت راننده اطلاعی نداشت، به عنوان پیمانکار به سراغ امی لو (با بازی الی وانگ) می رود و متوجه می شود که راننده این خودرو یک زن است. چون افتخار می کرد که ایمی در یک مبارزه احمقانه او را شکست داده است. در این مرحله، دعوای اصلی آنها آغاز می شود و هر دو می خواهند با مشکلاتی که برای یکدیگر ایجاد می کنند، حرص و طمع خود را از زندگی شخصی خود بیرون کنند.

استفن ین در حال جیغ زدن در ماشینش در بیف

الی وانگ با چهره ای متعجب در ماشینش در سریال بیف

شوخی‌هایی که این دو شخصیت در سریال استدلال انجام می‌دهند در ابتدا بسیار خنده‌دار و سرگرم‌کننده هستند، اما با پیشرفت داستان به مکان‌های تنگ‌تر و تاریک‌تری می‌رسد. ظاهراً هر دو در ته دل می دانند که اینها اصلاً شأن آنها نیست و به اصطلاح از شخصیت آنها دور است. اما سوال اینجاست که شخصیت آنها دقیقا چیست؟ زیرا به نظر می رسد که هر دوی آنها خود و احساسات واقعی خود را از نزدیکترین افراد زندگی خود پنهان می کنند و دائماً ماسک بر روی صورت خود می زنند. گویی با این آثار به شخصیت اصلی خود نزدیک می شوند.

سریال شکوه

لی سونگ جین اوایل اعلام کرد که قصد دارد حداقل 3 فصل از این سریال را اجرا کند. او در مصاحبه خود گفت: “من شخصا ایده های زیادی برای ادامه داستان دارم. فکر می کنم فصل دوم باید ساخته شود و ما به دنی و امی این شانس را می دهیم که با هم ماجراهای بیشتری داشته باشند. من حتی یک بازی بسیار گسترده دارم. و ایده کلی که فعلاً نمی توانم در مورد آن صحبت کنم، اما الان هم یک برنامه کلی برای سه فصل این سریال در ذهن دارم.”

آهنگ Hye Kyu در حال تخریب کیک در The Glory

منتقدانی که سریال را تماشا کردند، با میانگین امتیاز ۹۸ درصد به آن امتیاز بسیار مثبت دادند. به طور کلی، منتقدان فکر می کردند: «الی وانگ و استیون ین در این سریال زوجی متخاصم و شیطانی می سازند که تماشای آن بسیار جذاب است؛ سریال کمدی جذاب و باکیفیتی که در چیزهای کوچک و کوچک ترحم را به خوبی نشان می دهد. علاوه بر دو هنرمند اصلی پروژه، جوزف لی در نقش جورج ناکای، یانگ مازینو در نقش پل چو، دیوید چو در نقش آیزاک چو، پتی یاسوتاکه در نقش فومی ناکای، ماریو بلو در نقش جردن، و اشلی پارک در نقش نائومی و سایر هنرمندانی که بخشی از بازیگران هستند

سریال Kill Eve

  • بازیگران: ساندرا اوه، جودی کامر و فیونا شاو
  • جنسیت: درام، ماجراجویی و اکشن
  • سال انتشار: 2018 تا 2022

خلاصه داستان: مون دونگ یئون وقتی در دبیرستان درس می خواند آرزوی معمار شدن را دارد. اما، به لطف آزار و اذیت و البته حملات وحشیانه و خشونت آمیز قلدرهای مدرسه، مون دونگ یون مجبور به ترک تحصیل می شود. سال ها پس از این اتفاقات، این قلدر ازدواج می کند و صاحب یک فرزند می شود. از قضا، کودک قلدر دقیقاً به همان مدرسه ابتدایی می رود که مون دونگ یون اکنون به عنوان معلم تمام وقت کار می کند. پس از سال ها برنامه ریزی، مون دونگ یون بالاخره برنامه های انتقام خود را آغاز می کند. او می‌خواهد از همه قلدرها و دانش‌آموزان سابق انتقام بگیرد که وقتی او را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند و او را رها می‌کردند در رنج بودند.

خلاصه داستان: این سریال بهترین سریال انتقام جویانه تلویزیون است. این سریال شخصیت جانی لارنس را دنبال می‌کند که تصمیم می‌گیرد باشگاه کاراته کبرا کای را بازگشایی کند تا به طردشدگان محلی کمک کند و به آنها انگیزه بدهد تا به راه خود ادامه دهند. کسی که سی سال پیش در یک مسابقه بسیار مهم کاراته توسط دانیل لاروسو شکست خورد. اما زمان زیادی نمی گذرد که دانیل قسم می خورد که باشگاه کاراته خود را نابود کند. این سوال نیز آتش رقابت بین این دو قوم را دوباره شعله ور می کند. درگیری و رقابت زیاد بین دانشجویان جدیدالورود در یک طرف، کمدی سیاه و مشاجره های مداوم دو شخصیت اصلی در طرف دیگر داستان.


ساندرا اوه در گفتگو در مورد Killing Eve

در اوایل سال 2021، پروژه ای با حضور کارگردان کره ای به نام لی سونگ جین به عنوان خالق سریال و بازیگران ستاره استیون یون و الی وانگ برای ایفای نقش های اصلی اعلام شد و نبرد بزرگی را ایجاد کرد. سرانجام سرویس استریم نتفلیکس توانسته است حقوق ساخت و پخش این سریال را تضمین کند. با گذشت زمان سایر اعضای تیم سازنده و همچنین بازیگران مختلف استخدام شدند و فیلمبرداری از اواسط سال 2022 آغاز شد.این مجموعه که به طور رسمی با نام بیف ارائه شد، برای اولین بار در جشنواره SXSW در ماه مارس سال جاری ارائه شد. .

خلاصه داستان: ایو یک مامور سرویس امنیتی باهوش و بی حوصله است که کار میز و دفترش به هیچ وجه تمایلات جاسوسی او را برآورده نمی کند. از طرفی ویلانل یک قاتل با استعداد و حرفه ای است که کارهای وحشیانه و خشن او اینستالیشن های بسیار زیبا و جذاب ارائه می دهد و او عاشق این تجملات است. این دو زن خشن به یک اندازه نسبت به یکدیگر وسواس دارند. آنها پس از آشنایی با یکدیگر به سراغ یک بازی حماسی موش و گربه می روند و با هم مبارزه می کنند. Adventures of a Horror اکشن و جاسوسی معمول را به سطح جدیدی می برد.


بخوانید  گری اولدمن می‌گوید بازی او در هری پاتر «متوسط» بود و سخت‌ترین صحنه فیلم‌برداری را فاش کرد