این اولین تعامل برای من نشان داد که Shadows of Doubt چقدر شبیه سازی خود را جدی می گیرد. به نظر میرسد که تمام دنیا زنده است و از وجود خود راضی است، مگر اینکه یا تا زمانی که در روال یک نوار غواصی، بیمارستان، خانوادهای که در خانه میخوابند یا هر جای دیگری که ممکن است به پایان برسید، قرار نگیرید، مانند نمایش ترومن، زمانی که شخصیت اصلی شروع به شکستن حلقه های بازیگرانی که در میان او زندگی می کنند می کند. به نظر می رسد هر NPC نام، محل سکونت و جدول زمانی منحصر به فردی دارد که باید دنبال شود. این به این معنی است که در اکثر مواقع، دستگیری غیرنظامیان تصادفی در بیرون از درب منزلشان در نیمه شب احتمالا فقط باعث سیاهی چشم شما می شود، اما همیشه احتمال کمی وجود دارد که به قاتل یا یک شاهد کلیدی برخورد کنید. قبل از اینکه شواهد شما را به آنها نشان دهد.
برای اهداف این بینش عملی، کارآگاه من، کاسا اسپرینگز، با سرعت بالای شارلوت هایتس بر روی یک پرونده آموزشی به نام Dead of Night کار کرده است و به دنبال کشف قتل ظاهری مرد محلی است که در حمام خود در اثر شلیک گلوله مرده پیدا شده است. زخم ها پس از بیدار شدن در آپارتمان و یادگیری نحوه انجام برخی از اقدامات مهم بازی مانند برداشتن قفل، غیرفعال کردن دوربین های امنیتی و پنهان شدن در تاریکی، به سمت خانه متوفی راه افتادم. در طول راه، من شروع به درک مکان پر از آلودگی کردم. ترانههای تاریک مانند موسیقی بد خلق، آهسته و کاورهای دریچههای شلوغ، ارتفاعات شارلوت را تزئین میکردند و فضایی را به آن میدادند که در اولین نصب بازی به آن امیدوار بودم.
Shadows of Doubt به تازگی در دسترسی اولیه این هفته راه اندازی شد، بنابراین هنوز هم برخی از نواقص برای رفع وجود دارد، مانند یک سیستم سطح بندی شخصیت گیج کننده و منوهای نامرتب، اما اصول اولیه im-lsim وجود دارد. برابری با بزرگان این ژانر. قبلا، پیش از این. برای من، این فوق العاده هیجان انگیز است. من مشتاقانه منتظر هستم که سنگ های ضرب المثل بیشتری را برگردانم، جنایات بیشتری را حل کنم، و عدالت را آن طور که می دانم در شهری تعریف کنم که هر دو به حرفه شخصیت من شکل می دهد و در عین حال به هر حرکت آنها واکنش نشان می دهد.
من فکر میکنم یک بازی پلیسی خطی میتواند بسیار زیبا باشد، اما Shadows of Doubt اصلاً اینطور نیست، و به لطف انعطافپذیریاش به سرعت از انتظارات من فراتر رفت. به نظر می رسد تقریباً همه چیز تعاملی است و بازی واقعاً اهمیتی ندارد که چگونه کار خود را انجام می دهید یا چگونه تجربه را به روش خود دستکاری می کنید. یکی از اولین نمونههایی که چشمانم را به احتمالات باز کرد، این بود که چگونه ایستادم تا در راه همسایهام را بزنم تا به محل جنایت برسم. من نیازی به این کار نداشتم، اما بازی به من اجازه داد، بنابراین فکر کردم که این کار را به هم بزنم. آن مرد خیلی پذیرای سؤالات من نبود و واقعاً حق داشت که اینطور نبود – من کی بودم که او را بیدار کنم و جواب بخواهم؟ وقتی از او پرسیدم که آیا میتوانم به آپارتمانش بیایم تا اطراف را نگاه کنم، او به من گفت که سرم را از تنم جدا کنم، بنابراین به هر حال وارد شدم، در آن لحظه او شروع به مشت زدن به من کرد، بنابراین من کاری را انجام دادم که هر کارآگاه تازهکاری انجام میدهد: مثل این عقب نشینی کردم. یک بچه و به آپارتمان خودم دوید و پشت در آشپزخانه ام پنهان شد تا اینکه تسلیم شد و وارد خانه اش شد. چند دقیقه اول در مورد پرونده سخت بود، اما به زودی اوقات روشن تری خواهم داشت.
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.
آلبوم عکس
در حین کاوش در خانه متوفی، متوجه زخمهای ورود به بدنش، سوابق تماسهای تلفنیاش شدم و حتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد او وارد گاوصندوق قفل شده شدم. فضای موجودی، حداقل در ابتدا بسیار محدود است، بنابراین مطمئن نبودم که نوار VHS بدون علامت را از دفتر او با خود ببرم یا نه، اما در حالی که تصمیم میگرفتم عدهای از افراد بدجنس سعی کردند درب او را لگد بزنند. مجرمان همیشه به صحنه جنایت باز می گردند و در آن زمان می توانم با آنها روبرو شوم، از طریق دریچه یا وسایل دیگر فرار کنم یا مخفی شوم. من ترجیح دادم زیر یک میز پنهان شوم، سپس از تاریکی دو نفر تماشا کردم – کافی است بگویم مظنونین–در خانه پرسه زد لحظه مناسبی برای درگیری به نظر می رسید، اما پس از اینکه نتوانستند من را پس از چند دقیقه پیدا کنند، آنجا را ترک کردند و من آزاد بودم تا به جستجوی آپارتمان ادامه دهم. احساس میکردم که باید راهگشا باشد، مثل اینکه یک آموزش رزمی را دور زدهام. در عوض، دنیا با انتخاب من سازگار شد.
وقتی صحبت از شواهد شد، وقتی به صحنه جرم رسیدم، یاد گرفتم که از جالب ترین ویژگی بازی استفاده کنم: صفحه کیس خودم، با کارت های مطابق و رشته های قرمز برای اتصال آنها. هر چیزی را می توان به نمودار پرونده اضافه کرد، خواه اسلحه قتل، آدرس، شماره تلفن یا میان وعده ای که بین مصاحبه شاهدان خریداری کرده اید، و در هر زمانی در منو قابل دسترسی است. آیا این احتمال وجود دارد که نوار گرانولا مربوط به مورد باشد؟ البته نه، اما مانند چت کردن با NPCها، بازی از شما میخواهد که ارتباط را خودتان تعیین کنید، نه اینکه هنگام کشف سرنخهای مربوطه، دست خود را بگیرید. گاهی اوقات شواهد کلیدی به طور خودکار در هیئت مدیره پرونده پیوند داده می شود، اما شما همچنین می توانید پیوندهای سفارشی خود را به دلخواه اضافه کنید. میتوانید هر طور که مناسب میدانید آنها را قرار دهید و جابهجا کنید، در نهایت لحظه پپه سیلویا خود را ایجاد کنید که در آن نامها، چهرهها و حقایق در سراسر صفحه پخش میشوند که نمایانگر شبکهای از فتنه – یا تجسم جنون خودتان است.