از دیمون لیندلوف، خالق واچمن، «از او خواسته شد تا دنیای جنگ ستارگان را ترک کند»

دیمون لیندلوف، خالق سریال های باقیمانده و نگهبانان HBO، یکی از فیلمنامه نویسان فیلم آینده جنگ ستارگان بود که بر روی آکادمی جدی ری پس از اتفاقات سه گانه جدید تمرکز دارد. حالا او دیگر نیست.

“آیا قرار است بیرون باشگاه صف بکشم و دوباره سعی کنم وارد شوم؟ قطعا.”

اعتبار عکس:نیکول بی نظیر/ سفت کننده

برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

هفته گذشته، لیندلوف می گوید تنوع که فیلمنامه حذف شده او که با جاستین بریت گیبسون نوشته شده بود، “کار عشق” بود.

فیلم ری که در اوایل ماه جاری در جشن جنگ ستارگان اعلام شد، توسط شرمین عبید-چینوی بر اساس فیلمنامه ای از استیون نایت، خالق مجموعه های تلویزیونی مانند پیکی بلایندرز و تابو، و نویسنده و کارگردان فیلم تام هاردی لاک ساخته می شود. .

لیندلوف به شوخی گفت: «من به جهان «جنگ ستارگان» پیوستم و از من خواسته شد که جهان جنگ ستارگان را ترک کنم. مصاحبه تصویری در Esquire. اما او می خواست واضح باشد که او را سرزنش نمی کند.

او با اشاره به فیلم اصلی «جنگ ستارگان» گفت: «آن فیلم تمام و کمال بود. “این اولین فیلمی بود که در یک تئاتر دیدم. من همه داستان های این دنیا را دوست دارم. و اگر در ابتدا موفق نشدید، دوباره تلاش کنید و دوباره تلاش کنید. یا به قول یودا دوباره تلاش کنید.”

اگرچه او اساساً از آن کنسرت اخراج شد، لیندلوف گفت که خوشحال خواهد شد که در آینده دوباره در پروژه جنگ ستارگان شرکت کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  دنیای بازی Alan Wake گسترش خواهد یافت