این سیم کارآگاه پرونده خود را به عنوان یکی از جالب ترین سورپرایزهای سال معرفی می کند

این اولین تعامل برای من نشان داد که Shadows of Doubt چقدر شبیه سازی خود را جدی می گیرد. به نظر می‌رسد که تمام دنیا زنده است و از وجود خود راضی است، مگر اینکه یا تا زمانی که در روال یک نوار غواصی، بیمارستان، خانواده‌ای که در خانه می‌خوابند یا هر جای دیگری که ممکن است به پایان برسید، قرار نگیرید، مانند نمایش ترومن، زمانی که شخصیت اصلی شروع به شکستن حلقه های بازیگرانی که در میان او زندگی می کنند می کند. به نظر می رسد هر NPC نام، محل سکونت و جدول زمانی منحصر به فردی دارد که باید دنبال شود. این به این معنی است که در اکثر مواقع، دستگیری غیرنظامیان تصادفی در بیرون از درب منزلشان در نیمه شب احتمالا فقط باعث سیاهی چشم شما می شود، اما همیشه احتمال کمی وجود دارد که به قاتل یا یک شاهد کلیدی برخورد کنید. قبل از اینکه شواهد شما را به آنها نشان دهد.

برای اهداف این بینش عملی، کارآگاه من، کاسا اسپرینگز، با سرعت بالای شارلوت هایتس بر روی یک پرونده آموزشی به نام Dead of Night کار کرده است و به دنبال کشف قتل ظاهری مرد محلی است که در حمام خود در اثر شلیک گلوله مرده پیدا شده است. زخم ها پس از بیدار شدن در آپارتمان و یادگیری نحوه انجام برخی از اقدامات مهم بازی مانند برداشتن قفل، غیرفعال کردن دوربین های امنیتی و پنهان شدن در تاریکی، به سمت خانه متوفی راه افتادم. در طول راه، من شروع به درک مکان پر از آلودگی کردم. ترانه‌های تاریک مانند موسیقی بد خلق، آهسته و کاورهای دریچه‌های شلوغ، ارتفاعات شارلوت را تزئین می‌کردند و فضایی را به آن می‌دادند که در اولین نصب بازی به آن امیدوار بودم.

بخوانید  پروژه نوا استودیو مارول در مراحل اولیه توسعه است

Shadows of Doubt به تازگی در دسترسی اولیه این هفته راه اندازی شد، بنابراین هنوز هم برخی از نواقص برای رفع وجود دارد، مانند یک سیستم سطح بندی شخصیت گیج کننده و منوهای نامرتب، اما اصول اولیه im-lsim وجود دارد. برابری با بزرگان این ژانر. قبلا، پیش از این. برای من، این فوق العاده هیجان انگیز است. من مشتاقانه منتظر هستم که سنگ های ضرب المثل بیشتری را برگردانم، جنایات بیشتری را حل کنم، و عدالت را آن طور که می دانم در شهری تعریف کنم که هر دو به حرفه شخصیت من شکل می دهد و در عین حال به هر حرکت آنها واکنش نشان می دهد.

من فکر می‌کنم یک بازی پلیسی خطی می‌تواند بسیار زیبا باشد، اما Shadows of Doubt اصلاً اینطور نیست، و به لطف انعطاف‌پذیری‌اش به سرعت از انتظارات من فراتر رفت. به نظر می رسد تقریباً همه چیز تعاملی است و بازی واقعاً اهمیتی ندارد که چگونه کار خود را انجام می دهید یا چگونه تجربه را به روش خود دستکاری می کنید. یکی از اولین نمونه‌هایی که چشمانم را به احتمالات باز کرد، این بود که چگونه ایستادم تا در راه همسایه‌ام را بزنم تا به محل جنایت برسم. من نیازی به این کار نداشتم، اما بازی به من اجازه داد، بنابراین فکر کردم که این کار را به هم بزنم. آن مرد خیلی پذیرای سؤالات من نبود و واقعاً حق داشت که اینطور نبود – من کی بودم که او را بیدار کنم و جواب بخواهم؟ وقتی از او پرسیدم که آیا می‌توانم به آپارتمانش بیایم تا اطراف را نگاه کنم، او به من گفت که سرم را از تنم جدا کنم، بنابراین به هر حال وارد شدم، در آن لحظه او شروع به مشت زدن به من کرد، بنابراین من کاری را انجام دادم که هر کارآگاه تازه‌کاری انجام می‌دهد: مثل این عقب نشینی کردم. یک بچه و به آپارتمان خودم دوید و پشت در آشپزخانه ام پنهان شد تا اینکه تسلیم شد و وارد خانه اش شد. چند دقیقه اول در مورد پرونده سخت بود، اما به زودی اوقات روشن تری خواهم داشت.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom - How To Get the Master Sword

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

آلبوم عکس

در حین کاوش در خانه متوفی، متوجه زخم‌های ورود به بدنش، سوابق تماس‌های تلفنی‌اش شدم و حتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد او وارد گاوصندوق قفل شده شدم. فضای موجودی، حداقل در ابتدا بسیار محدود است، بنابراین مطمئن نبودم که نوار VHS بدون علامت را از دفتر او با خود ببرم یا نه، اما در حالی که تصمیم می‌گرفتم عده‌ای از افراد بدجنس سعی کردند درب او را لگد بزنند. مجرمان همیشه به صحنه جنایت باز می گردند و در آن زمان می توانم با آنها روبرو شوم، از طریق دریچه یا وسایل دیگر فرار کنم یا مخفی شوم. من ترجیح دادم زیر یک میز پنهان شوم، سپس از تاریکی دو نفر تماشا کردم – کافی است بگویم مظنونین–در خانه پرسه زد لحظه مناسبی برای درگیری به نظر می رسید، اما پس از اینکه نتوانستند من را پس از چند دقیقه پیدا کنند، آنجا را ترک کردند و من آزاد بودم تا به جستجوی آپارتمان ادامه دهم. احساس می‌کردم که باید راهگشا باشد، مثل اینکه یک آموزش رزمی را دور زده‌ام. در عوض، دنیا با انتخاب من سازگار شد.

وقتی صحبت از شواهد شد، وقتی به صحنه جرم رسیدم، یاد گرفتم که از جالب ترین ویژگی بازی استفاده کنم: صفحه کیس خودم، با کارت های مطابق و رشته های قرمز برای اتصال آنها. هر چیزی را می توان به نمودار پرونده اضافه کرد، خواه اسلحه قتل، آدرس، شماره تلفن یا میان وعده ای که بین مصاحبه شاهدان خریداری کرده اید، و در هر زمانی در منو قابل دسترسی است. آیا این احتمال وجود دارد که نوار گرانولا مربوط به مورد باشد؟ البته نه، اما مانند چت کردن با NPCها، بازی از شما می‌خواهد که ارتباط را خودتان تعیین کنید، نه اینکه هنگام کشف سرنخ‌های مربوطه، دست خود را بگیرید. گاهی اوقات شواهد کلیدی به طور خودکار در هیئت مدیره پرونده پیوند داده می شود، اما شما همچنین می توانید پیوندهای سفارشی خود را به دلخواه اضافه کنید. می‌توانید هر طور که مناسب می‌دانید آن‌ها را قرار دهید و جابه‌جا کنید، در نهایت لحظه پپه سیلویا خود را ایجاد کنید که در آن نام‌ها، چهره‌ها و حقایق در سراسر صفحه پخش می‌شوند که نمایانگر شبکه‌ای از فتنه – یا تجسم جنون خودتان است.

بخوانید  برتری پردازنده Ryzen 9 7950X3D نسبت به پرچمداران اینتل در 16 بررسی
من همیشه دوست داشتم رشته های قرمز خودم را روی یک تخته چوب پنبه بکشم.
من همیشه دوست داشتم رشته های قرمز خودم را روی یک تخته چوب پنبه بکشم.

در نگاه اول، بازی کارآگاهی به سبک وکسل ممکن است شبیه همان بازی مستقلی باشد که در هنگام مرور Steam در ده‌ها مورد پیدا می‌کنید، اما آزادی انتخاب قابل‌توجه و شبیه‌سازی شهر چشمگیر آن به آن کمک می‌کند تا در ویترین فروشگاه خود را برجسته کند. دیجیتال شلوغ. واضح است که تیم ColePowered Games این ژانر را درک می کند، و در حالی که بازی هنوز در دوره دسترسی اولیه خود در حال توسعه است، در حال حاضر به یکی از بازی های مورد علاقه من در سال 2023 تبدیل شده است.

شما می توانید هر زمان که بخواهید یک پرونده را به سادگی با مراجعه به ایستگاه پلیس و پر کردن فرمی که فردی را به جرم متهم می کند حل کنید. شما از طرف آنها می نویسید و جزئیاتی مانند انتخاب سلاح قتل را پر می کنید. با این حال، اشتباه بودن عواقب بازی‌سازی‌شده‌ای دارد، مانند از دست دادن شهرت و پول، که می‌خواهید اقلامی مانند لوازم درمانی بخرید و برای صحبت به مردم رشوه بدهید. بنابراین، بهتر است به دنبال سرنخ ها باشید. صحنه جرم چندین مورد را در اختیار شما قرار می دهد، و در این مورد، شامل بررسی آخرین تماس های تلفنی، محل کار و حلقه اجتماعی قربانی می شود.

یک سیم کارت کارآگاهی یکی از بهترین تنظیمات برای یک بازی همه جانبه سیم‌کارت است و پس از چند ساعت با Shadows of Doubt که اکنون در Steam Early Access منتشر شده است، اجرای مکانیک‌های کلیدی این ژانر چیزی است که باید روی خود ببینید. خود، به خصوص اگر بازی هایی مانند Deus Ex، Thief و تقریباً هر چیزی از Arkane را دوست دارید.

من نتیجه را در اینجا خراب نمی کنم، همانطور که باید خودتان ببینید، اما من دوست داشتم که برخی از آهنگ ها بن بست باشند. اینطور واقع بینانه بود. کاسا اسپرینگز یک ابرقهرمان نیست، بنابراین بینش کارآگاهی که جنبه های کلیدی پرونده را شناسایی کند ندارد. به سادگی شهری به من داده شد که پر از افراد خوب و بد بود، و این به من بستگی داشت که همه آنها را درک کنم. این که آیا من اطلاعات کلیدی را با ورود مخفیانه به داخل خانه از طریق دریچه هوا، برداشتن قفل یک دفتر تجاری یا رشوه دادن به همسایگان برای افشای آنچه می‌دانند، کشف کردم، تماس من بود، و همانطور که روی پرونده کار می‌کردم، لوح‌های زمانی خالی من بود. تحقیقات شروع به زنده شدن کرد آیا می‌توانم نقش پلیس خوب، پلیس بد را بازی کنم یا در سایه‌های خاکستری شنا کنم؟ احساس می‌کنید هر قدمی که برمی‌دارید دعوت شماست و هر اقدامی عواقبی دارد، خوب یا بد. به دردسر بیفتید و شهرت شما افزایش نمی یابد و شخصیت خود را بهبود نمی دهید. از سوی دیگر، نگاه دقیق به جزئیات می تواند در وقت شما برای تعقیب سرنخ های بن بست صرفه جویی کند.

Shadows of Doubt بازیکنان را در نقش یک کارآگاه خصوصی قرار می‌دهد که در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کند و در یک شهر نئو-نوآر خیس، سرنخ‌ها را شکار می‌کند. قبل از اینکه بازیکنان حتی بتوانند به نقطه ای برسند که در تاریکی اتاق خواب خود از خواب بیدار شوند، جالب است که ببینید شهر در واقع تعداد به ظاهر بی پایانی از شهرها است که بر اساس رویه ایجاد شده اند. در حالی که یک حالت داستانی برای هدایت بازیکنان از طریق یک سری موارد خاص در یک منظر شهری خاص وجود دارد، یک حالت سندباکس غیرقابل پیش‌بینی‌تر نیز وجود دارد که شهرها و موارد جدیدی را در صورت تقاضا ایجاد می‌کند، تا حدودی مانند بارگذاری یک دانه جدید در Minecraft. خود کارآگاهان به طور مشابه در محل از طریق ترکیبی از انتخاب بازیکن بر روی ویژگی هایی مانند رنگ پوست و جنسیت، و همچنین یک مولد نام که می تواند به صورت دست ساز ساخته شود یا به طور تصادفی تا بی نهایت بازگردانده شود، ساخته می شوند.

تنها چیزی که کم دارد داستان سرایی بد خلق است.
تنها چیزی که کم دارد داستان سرایی بد خلق است.