دنیای بازی Alan Wake گسترش خواهد یافت

مدیر عامل Remedy Entertainment در مصاحبه ای مدعی شد که گسترش سری بازی های Alan Wake و Control بخش مهمی از آینده این استودیو خواهد بود.

Remedy Entertainment اخیراً اعلام کرده است که Alan Wake 2 با فروش 1.3 میلیون نسخه، آن را به پرفروش ترین بازی این استودیو تبدیل کرده است. اگرچه نسخه دوم بازی هنوز نتوانسته هزینه های توسعه و تبلیغات را جبران کند، پایه محکمی برای Remedy Entertainment فراهم کرد. زیرا این استودیو اعلام کرد که برنامه های زیادی برای آینده سری بازی های الن ویک دارد.

ویرتالای واقعیمدیر عامل Remedy Entertainment اعلام کرد که Remedy قصد دارد الن ویک و کنترل را “گسترش و رشد دهد” و این دو گروه “بخش اصلی” آینده استودیو خواهند بود. او همچنین گفت که موفقیت نسخه دوم الن ویک باعث تسریع توسعه پروژه های دیگر این استودیو مانند بازسازی بازی های Max Payne 1 و 2 و نسخه دوم Controlled شد. این آثار تا پایان نیمه اول سال 2024 وارد فاز بعدی تولید خواهند شد.ویرتالا در این خصوص گفت:

آلن ویک با چراغ قوه در بازی آلن ویک

ما از آمار فروش اولیه Alan Wake 2 بسیار راضی هستیم؛ قیمت این اثر در سطح بالایی باقی ماند و توانست بخش قابل توجهی از هزینه های تولید و تبلیغات را جبران کند. ما به توسعه بازی ادامه خواهیم داد تا ما می توانیم از طرفداران بازی حمایت کنیم و در عین حال بازیکنان بیشتری را جذب کنیم و تعداد فروش را افزایش دهیم. موفقیت نسخه دوم بازی Alan Wake به توسعه پروژه های دیگری مانند Condor و Control 2 و بازسازی Max Payne 1&2 کمک کرد. همزمان تیم سازنده برای تولید بازی های فوق الذکر اضافه شد که منجر به افزایش سرعت تکمیل این آثار شد و انتظار داریم که این پروژه ها وارد فاز بعدی تولید بازی های مذکور شوند. نیمی از سال 2024. اکنون، این دو سری تایید شده، Control و Ellen Wake هستند که در سراسر جهان متصل Remedy مورد استقبال قرار گرفته‌اند. پرورش و گسترش این دو سری بخش مهمی از آینده ما خواهد بود.”

بخوانید  بررسی علت فروش اکانت پریمیوم تلگرام عزران با دیکاردو

Alan Wake 2 در سال 2024 دو بسته الحاقی پولی به نام‌های Night Springs و The Lake House دریافت می‌کند. اکنون در دست ساخت است. از طریق پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس

تحریریه مجله بازی یک گیمر