بررسی علت فروش اکانت پریمیوم تلگرام عزران با دیکاردو


خرید تلگرام پریمیوم با قیمت کمتر تقلبی آشکار از سوی برخی سایت هاست که با فعال سازی تلگرام پریمیوم بدون بوست، این قابلیت را از کاربران سلب می کنند. پرونده را از کارشناسان دیکاردو بشنوید.

اگر ادمین کانال های تلگرامی هستید یا زیاد از این شبکه اجتماعی پرطرفدار استفاده می کنید، قطعا به دنبال یک اکانت پریمیوم تلگرام هستید و با سایت هایی برخورد کرده اید که اکانت های تلگرام را ارزان تر از سایر سایت ها می فروشند.. در دیکاردو با بیش از 10 سال تجربه در پرداخت های درون برنامه ای دلیل این تغییر قیمت را در این مقاله توضیح داده ایم تا بتوانید آگاهانه خرید کنید. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که دلیل این قیمت ارزان چیست؟ به قول ضرب المثل، ارزانی بی خرد و گرانی بی دلیل نیست; باید گفت که اکثر این سایت ها اکانت را بدون بوست به شما می فروشند. به عبارت دیگر، شما خرید تلگرام پریمیوم ارزان‌تر، برای افزایش هزینه پرداخت نخواهید کرد و نمی‌توانید داستان‌های کانال را باز کنید و از کانال‌هایی که می‌خواهید حمایت کنید.. عدم پشتیبانی شما از کانال مورد نظرتان به منزله عدم ارسال مطلب توسط مدیر کانال خواهد بود..

برای خرید اکانت پریمیوم تلگرام دو راه دارید: ارزان بخرید و گران بخرید؟ در یک اکانت ارزان تلگرام، بوست های شما برای پشتیبانی از کانالی ارسال می شود که حتی نمی شناسید.. حالا اگر می خواهید بدانید خرید اکانت تلگرام ارزان و بدون بیس منطقی است یا غیرمنطقی؟ بهتر است فواید تقویت را بدانید.

تقویت تلگرام چیست؟

Boost Telegram یک قابلیت جدید و فوق العاده است که برای افرادی که کسب و کار خود را با تلگرام ارائه می کنند مفید و سودآور خواهد بود. یعنی از طریق شما تقویت کننده شما می توانید برای کانال های تلگرامی خود بر اساس مخاطبان اعتبار بخرید. در نهایت، شما قادر خواهید بود قابلیت استوری را برای کانال خود فعال کنید.

مزایای تقویت تلگرام

با خرید اکانت تلگرام پریمیوم با هزینه کمتر، نه می توانید تقویت کنید و نه می توانید از کانالی که دوست دارید پشتیبانی کنید.. همچنین اگر ادمین کانال هستید و فکر می کنید با خرید یک اکانت پریمیوم تلگرام می توانید چند دلار کمتر از سایت های دیگر دریافت کنید. دیکاردو برای فروش است، از تمامی امکانات تلگرام بهره مند خواهید شد، باید گفت اشتباه می کنید. زیرا زمانی که ما قادر به تقویت نیستیم، ارسال استوری نیز برای آن است کانال شما فعال نمیشه.

بخوانید  نحوه کسب اطلاعات پروژه های ساختمانی در تهران برج

تقویت تاثیر زیادی در پیشرفت کانال تلگرام شما خواهد داشت. یکی از مهمترین مزیت های تقویت کننده با فعال شدن امکان گذاشتن استوری برای عموم، تلگرام دریافت خواهید کرد. داستان‌ها در واقع یک ارتباط قوی‌تر و عمیق‌تر بین شما و کاربرانتان ایجاد می‌کنند. وقتی مخاطب بتواند در مورد کانال شما بازخورد بدهد، احساس بهتری خواهد داشت و همه اینها می تواند به رشد کانال های پریمیوم تلگرام کمک کند..

هدف ما این است که تمامی شرکت هایی که از شبکه اجتماعی تلگرام برای فعالیت های خود استفاده می کنند رشد کنند و امکان انتشار روزانه استوری داشته باشند..

برای این کار، اولین قدم این است که اکانت تلگرام شما نیز پریمیوم باشد که به لطف آن بسیار ساده است وب سایت دیکاردو میتونی مقایسه کنی خرید اکانت پریمیوم تلگرام انجام دادن. تمامی اکانت های کاربری ارائه شده برای تلگرام در سایت ما دارای 4 بوست هستند که می تواند سطح اکانت تلگرام شما را بالا ببرد و هر چه اکانت شما بیشتر ارتقا یابد کسب و کار شما رونق بیشتری خواهد داشت..

چرا تلگرام پریمیوم محبوب است؟

ویژگی های پرمیوم تلگرام تنها به تقویت و ایجاد استوری برای مدیران کانال محدود نمی شود.. تلگرام در نسخه پولی خود که با نام Telegram Premium شناخته می شود، ویژگی های خاصی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که باعث جذابیت و کاربردی شدن پیام رسان می شود.. در ادامه به برخی از ویژگی های تلگرام پریمیوم اشاره می کنیم.

یک استوری در تلگرام ارسال کنید

در نسخه پریمیوم تلگرام می توانید با ارسال استوری آنچه را که دوست دارید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بخوانید  امکان تجربه داستان Alan Wake در فورتنایت

دانلود فایل ها با حجم بالاتر

در نسخه رایگان تلگرام، کاربران می توانند دو فایل گیگابایتی برای یکدیگر ارسال کنند. با خرید اشتراک اکانت پریمیوم تلگرام می توانید فایل های بزرگتری دانلود کنید (4 گیگابایت) برای دوستان خود نیز ارسال کنید.

سرعت بارگذاری سریعتر

یکی از بزرگترین مشکلاتی که اکثر کاربران در بسیاری از پیام رسان ها با آن مواجه هستند، کندی بارگذاری فایل است.. باید گفت که این مشکل در نسخه پریمیوم تلگرام تا حدی برطرف شده است و می توانید از سرعت دانلود دو برابر بهره مند شوید..

قابلیت تبدیل صدا به متن

گاهی اوقات ممکن است نخواهید به Voice گوش دهید یا به دلیل اینکه در یک مکان عمومی هستید و به هندزفری دسترسی ندارید، ممکن است نتوانید به Voice گوش دهید. بنابراین می توانید از قابلیت تبدیل صدا به متن ارائه شده در نسخه پریمیوم تلگرام استفاده کنید.. علاوه بر این، پس از شنیدن صدا و خواندن متن ترجمه شده، امکان امتیاز دهی به متن نیز برای کاربران پرمیوم تلگرام فراهم است و می توانید از طریق رای خود، کیفیت ترجمه های ارائه شده را ارتقا دهید..

تصاویر متحرک را برای نمایه انتخاب کنید

همچنین می توانید از تصاویر متحرک برای زیباسازی پروفایل خود در نسخه پولی تلگرام استفاده کنید.

کاهش چشمگیر محدودیت ها در پریمیوم تلگرام

با خرید اکانت پریمیوم تلگرام، نسبت به کاربرانی که از نسخه رایگان تلگرام استفاده می کنند، از محدودیت های کمتری بهره مند خواهید شد.. به عنوان مثال، کاربران رایگان تلگرام می توانند به 50 گروه یا کانال بپیوندند، در حالی که شما می توانید با Premium Telegram به 100 کانال بپیوندید.. همچنین امکان پین در تلگرام معمولی 50 است که در تلگرام پریمیوم به 10 پین ارتقا یافته است.. از دیگر محدودیت هایی که در تلگرام پریمیوم کاهش یافته است می توان به رزرو لینک رایگان اشاره کرد که از 10 لینک به 20 لینک افزایش می یابد.. علاوه بر این، در تلگرام معمولی شما می توانید 200 استیکر را ذخیره کنید، اما با تلگرام Premium می توانید 400 استیکر را ذخیره کنید..

بخوانید  نمایش بازی تحسین شده Metroid Prime Remastered در تریلر جدید بازی

امکان نوشتن بیوگرافی طولانی تر

با Premium Telegram می توانید بیوگرافی طولانی تری برای خود بنویسید. همچنین می توانید یک لینک به بیو خود اضافه کنید. همچنین می توانید از کاراکترهای بیشتری برای نوشتن در کپشن استفاده کنید.

بحث ها را موثرتر مدیریت کنید

در نسخه پریمیوم تلگرام می توانید یک پوشه برای چت های خود تنظیم کنید تا هر بار که پیام رسان را باز می کنید به جای اینکه به صفحه اصلی هدایت شوید، وارد پوشه مورد نظر شوید..

آخرین کلمه

با تمام ویژگی های جذاب و هیجان انگیزی که در مورد پریمیوم تلگرام ذکر کردیم و از همه مهمتر امکان ارسال استوری در کانال که تنها با تقویت کانال تلگرام در اختیار شما قرار می گیرد.. حالا تصمیم با شماست. خرید اکانت تلگرام ارزان بدون تقویت، منطقی و غیرمنطقی!

اگر نظر ما را می خواهید باید بگوییم که صرف هزینه برای خرید اکانت تلگرام که امکان 4 بوست را به شما می دهد منطقی است.. چیزی که با Dicardo تجربه خواهید کرد، خرید یک حساب کاربری است که تمام ویژگی های فوق را در اختیار شما قرار می دهد.. در نتیجه با ارسال استوری می توانید کانال تلگرام خود را هیجان انگیزتر و متنوع تر کنید و در نتیجه تعداد اعضای خود را افزایش دهید..

Dicardo اولین وب سایت در فضای پرداخت درون برنامه ای است که مجوز رسمی از بنیاد ملی بازی های رایانه ای دریافت کرده است. علاوه بر این، Dicardo سرورهای امن و کارکنان حرفه ای و پشتیبانی ایجاد کرده است. 24 او همیشه آماده ارائه خدمات به مشتریان است. می توانید از طریق آدرس اینترنتی https://dicardo.com/ با دیکاردو تماس بگیرید.

پایان گزارش تبلیغات.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر