نمایش بازی تحسین شده Metroid Prime Remastered در تریلر جدید بازی

تقریبا یک ماه پیش، ریمستر بازی Metroid Prime به یکباره و یک روزه معرفی و منتشر شد. از آن زمان، این ریمستر با استقبال خوبی از سوی منتقدان و گیمرها مواجه شد و اکنون امتیاز متای بازی در متاکریتیک و اپن کریتیک به دست آمده است. این بازی سال 95 است. این بازی نه تنها به دلیل ظاهر برجسته و زیبا، بلکه به دلیل طراحی منحصر به فردش پس از سال ها پس از انتشار مورد تحسین قرار گرفته است. به همین مناسبت، نینتندو تریلر جدیدی با محوریت نمرات بازی Metroid Prime Remastered منتشر کرده است.

نینتندو تریلر جدیدی از بازی Metroid Prime Remastered منتشر کرده است که نمرات بالا و تحسین منتقدان را توصیف می کند.

گزارش ها حاکی از آن است که نینتندو قصد دارد یک نسخه بازسازی شده از Metroid Prime 2: Echoes و یک Remaster از Metroid Prime 3: Corruption برای نینتندو سوییچ منتشر کند. با این حال، مانند ریمستر نسخه اول، این نسخه نیز با پیشرفت ها و تغییرات قابل توجهی همراه نخواهد بود. اگر بازی دیگری از سری متروید روی سوییچ می‌خواهید، بازی Game Boy Advance Metroid Fusion هفته آینده روی نینتندو سوییچ آنلاین در دسترس خواهد بود.

هنگامی که Metroid Prime اولین بازی GameCube خود را بیش از دو دهه پیش انجام داد، همکاری بین Nintendo و Retro Studios به سرعت به عنوان یک شاهکار تکرار نشدنی مورد ستایش قرار گرفت و نام خود را در کتاب‌های بهترین بازی‌های ویدیویی از آن زمان تا کنون ثبت کرده است. مشخص است که به دلیل ماندگاری بازی، این تاثیر همچنان ادامه دارد.

بخوانید  کارگزاری بورس تغییر - Surveillance.com

دانلود از آپارات