نحوه کسب اطلاعات پروژه های ساختمانی در تهران برج


در این مطلبْ انواع خدمات ارائه شده در وبسایت «تهران برج» معرفی شده است.

یکی از مواردی که امروز برای بسیاری از افرادی که به‌دنبال سرمایه‌گذاری در حوزه املاک می‌باشند اهمیت دارد کسب اطلاعات صحیح و واقعی از یک پروژه ساختمانی است . در برخی مواقع یافتن سابقه یک سازنده یا یک ساختمان بسیار حیاتی است بصورتی که اگر هم بخواهید از املاک به‌دنبال کسب اطلاعات باشید شاید آنچه باید بدانید به شما گفته نشود.

به‌عنوان مثال در منطقه 22 تهران پروژه های ساختمانی بسیاری وجود دارد که به‌دلیل ساخت و ساز انبوه زمان شروع تا پایان پروژه بسیار طولانی است و از طرفی تعداد زیادی از دفاتر املاک وجود دارند که به‌صورت تخصصی روی یک پروژه فعالیت مینمایند . حال شما اگر نیاز به کسب اطلاعات دقیق از سابقه پروژه داشته باشید نیاز به یافتن یک منبع برای کسب اطلاعات دقیق دارید.

گاهی اوقات پیش می‌آید که یک در یک پروژه ساختمانی پیمانکار چندین بار تعویض می‌شود و هر زمان دوباره اقدام به فروش واحدهای آن می‌شود در این حالت ممکن است شما یک پروژه را در اسکلت طبقه 20 ببینید و تصور کنید که چیزی تا اتمام آن نمانده است اما مسئله این است که کسی به شما نمی گوید که تا همین مرحله پروژه 5 سال طول کشیده است و درواقع شاید برای اتمام آن نیز 5 سال دیگر طول بکشد و این چیزی است که شما می‌توانید ازطریق وبسایت تهران برج ماهیت آنرا بیابید .

مقایسه پروژه های ساختمانی در منطقه 22

در منطقه 22 تهران وضعیت ساخت و ساز با مناطق دیگر متفاوت است و علت آن این است که تعاونی های دولتی در این محدوده مانند سازنده پروژه ترنج ارتش بیشتر از سازندگان خصوصی مشغول ساخت و ساز هستند و علت آن نیز مالکیت عمده زمین های این محدوده توسط ارگانهای دولتی است . به همین دلیل است که شکل ساخت و مشارکت و سرمایه‌گذاری در این پروژه ها متفاوت است بدینصورت که هر کس براساس سرمایه ای که دارد می‌تواند در یک پروژه سرمایه‌گذاری کند و درنهایت از ماحصل کار براساس میزان سرمایه‌گذاری متراژ مفید مسکونی دریافت کند .

بخوانید  مجموعه‌های الحاقی Donkey Kong Lego Super Mario رونمایی شد

درواقع ساخت و ساز در تعاونی های مسکن یک کار جمعی است که کلیه هزینه های آن از ابتدا تا انتها بر عهده اعضا است و هرچه درنهایت ساخته شود براساس میزان سرمایه هر عضو تقسیم می‌شود . به همین دلیل است که پروژه های متفاوتی در این منطقه وجود دارند . پروژه هایی که با قیمت قطعی ساخته می‌شوند و قطعا با آن آشنایی دارید یا پروژه هایی که به‌صورت قیمت علی الحساب ساخته می‌شوند و پرداخت آن‌ها به‌صورت اقساطی است که درنهایت ممکن است سالانه به آن افزوده شود .

سوابق سازنده

اگر بخواهید مدت زمان طولانی را در یک پروژه سرمایه‌گذاری کنید قطعا باید بدانید که اقساط ماهانه شما و پولی که در یک پروژه سرمایه‌گذاری می‌کنید چگونه هزینه خواهد شد و مدیریت پروژه به چه شکلی خواهد بود به همین دلیل است که در اینجا سابقه سازنده و پروژه های انجام شده توسط وی می‌توانید ضمانتی برای اجرای پروژه فعلی باشد . برخی از پروژه ها چند سال برای شروعش زمان میبرد به‌عنوان مثال زمان تحویل پروژه هما پارسه چندین بار تمدید شده است .

اما در منطقه 22 بسیاری از تعاونی های تازه تأسیس از اعضای تعاونی های دیگری تشکیل میشوتد و به همین دلیل پروژه های انجام شده در آن تعاونی را به‌عنوان رزومه خود عنوان مینمایند و درواقع یک اتفاقی است که در منطقه 22 باب شده است و یک نوع اطلاعات غیر واقعی است . به همین دلیل است که باید سوابق واقعی سازنده ، میزان سرمایه ای که در اختیار دارد و تاریخ تأسیس شرکت و سوابق ساخت به دقت مورد بررسی قرار بگیرد.

بخوانید  خبر حضور ادریس البا در تریلر جدید نتفلیکس Extraction 2

رشد قیمت در منطقه 22 تهران

هر منطقه ای که نوساز باشد و ساخت و ساز در آن در جریان باشد تعداد معاملات بیشتری نیز دارد و به همین دلیل قیمت آن بالا میرود زیرا برای سرمایه گذار جذابیت دارد و همین جذابیت باعث می‌شود که سرمایه‌های زیادی به سوی آن منطقه روانه شود که درنهایت باعث رشد منطقه می‌شود . از سوی دیگر برای سازندگان نیز این یک موضوع جذاب است به همین دلیل بسیاری از برند سازان مناطق دیگر به سوی ساخت و ساز در این منطقه روانه شده‌اند .

در حال حاضر منطقه 5 تهران بیشترین آمار معاملات و ساخت و ساز را در اختیار دارد و رشد و ترقی این منطقه در چند سال اخیر بسیار زیاد بوده است اما یک موضوعی که برای سازندگان چالش ایجاد می‌کند یافتن فضای قابل ساخت یا ملک کلنگی است که هرچه در یک منطقه ساخت و ساز پیش‌تر میرود پیدا کردن آن مشکل تر می‌شود .

منطقه 22 وسیع ترین منطقه شهرداری تهران است و به همین دلیل فضای ساخت کافی در آن وجود دارد ولیکن یک موضوع دیگری نیز در اینجا مطرح است و آن هم شهرداری منطقه است که کنترل تراکم و جمعیت پذیری این منطقه را به شکل جدی تحت کنترل دارد و درواقع قرار است بافت طبیعی و ماهیت گردشگری این منطقه حفظ شود به همین دلیل سخت گیری های زیادی برای واگذاری تراکم در این منطقه انجام می‌شود به همین دلیل است که برج هایی که چند سال پیش عملیات ساخت را شروع کرده‌اند در مجوز طبقات بیشتری نسبت به برج های جدید گرفته‌اند برای نمونه می‌توانید برج 40 طبقه پروژه پدافند را بررسی کنید .

سرمایه‌گذاری ایمن در حوزه املاک

درنهایت آنچه برای سرمایه‌گذاری در حوزه املاک نیاز است ، کسب اطلاعات دقیق و مشاوره ای براساس نیاز های شما است . میزان سرمایه اولیه شما ، اقساطی که ماهانه می‌توانید پرداخت کنید ، ریسک پذیری و مدت زمانی‌که برای تحویل پروژه مد نظر دارید همگی از مواردی است که باید توسط یک مشاور بررسی شود .

بخوانید  تمدید سریال The Sandman برای فصل دوم توسط نتفلیکس

اینکه میگوییم مدت زمان برایتان مثالی میزنیم ، ممکن است یک پروژه در مرحله گودبرداری باشد و زمانی‌که برای تحویل آن نیاز است 5 الی 6 سال باشد اما قیمت پایینتری دارید ولی از طرف دیگر ریسک کار در این نوع سرمایه‌گذاری بالا میرود . از سوی دیگر ممکن است یک پروژه در پایان مرحله اسکلت و دیوار چینی باشد و زمان تحویل آن 1 سال دیگر باشد ولیکن در اینجا قیمت به‌شدت بالا میرود و ریسک کاهش میبابد .

پس درواقع هر نوع سرمایه‌گذاری براساس شرایط شما متفاوت است و نتیجه حاصل از آن نیز می‌تواند متفاوت باشد .

جمع بندی

در تصمیم به سرمایه‌گذاری در حوزه املاک، یکی از عوامل حیاتی و اساسی، کسب اطلاعات دقیق و واقعی از پروژه‌های ساختمانی است. در بسیاری از مواقع، داشتن آگاهی از سابقه یک سازنده یا پروژه‌های انجام شده برای سرمایه‌گذاران تصمیم‌گیری حیاتی باشد.

به همین دلیل، تصمیم به سرمایه‌گذاری در حوزه املاک نیازمند کسب اطلاعات دقیق و مشاوره متخصص براساس نیازهای خاص شماست. در هر منطقه و هر پروژه به معماری و شرایط خاصی برای فروش اقدام می‌کند و تصمیم‌ گیری صحیح نیاز به درک دقیق از این شرایط دارد. بنابراین، برنامه‌ ریزی دقیق، کسب اطلاعات کامل و مشاوره متخصص می‌تواند به شما کمک کند تا سرمایه‌گذاری ایمن‌ تر و موفق‌تر در حوزه املاک داشته باشید.

درنهایت براس کسب اطلاعات پیرامون پروژه های ساختمانی می‌توانید تهران برج را در گوگل جست‌وجو کنید .

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یک گیمر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر