خبر حضور ادریس البا در تریلر جدید نتفلیکس Extraction 2

دانلود از آپارات

مقاله مرتبط

  • نقد و بررسی فیلم Extraction

کریس همزوورث AT نقش تایلر ریک، گلشیفته فراهانی در نقش نیک خان، ادریس البا، آدام بسا، دانیل بارنهارت، تیناتین دالاکیشویلی، سیندی فلپس و جاستین هاول از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Extraction 2 ایفای نقش کرده‌اند. گفته می شود در ادامه فیلم Extraction شاهد یک سکانس اکشن 14 دقیقه ای بدون کات خواهیم بود. همچنین مانند قسمت اول جو روسو وی مسئولیت نگارش فیلمنامه قسمت دوم این فیلم اکشن را بر عهده داشت.

Extraction 2 در تاریخ 16 ژوئن در نتفلیکس منتشر خواهد شد. پس از اینکه تایلر ریک به سختی از حوادث فیلم اول جان سالم به در می برد، به عنوان یک مزدور Black Ops بازگشته تا ماموریت مرگبار دیگری را در Extraction 2 انجام دهد. او باید یک خانواده زخمی و آسیب دیده را از زندان از دست گروهی از گانگسترهای بسیار بی رحم گرجی نجات دهد و در در ضمن او باید ابتدا آنها را از زندان و سپس از این کشور خارج کند.

نتفلیکس تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Extraction 2 با بازی کریس همسورث منتشر کرده است که در آن شاهد تایید حضور ادریس البا در این فیلم اکشن هستیم.

علاوه بر این، جو روسو به همراه برادرش، آنتونی روسو آنها به عنوان تهیه کننده در ادامه فیلم Extraction حضور دارند و کمپانی AGBO که متعلق به این دو برادر است، ساخت فیلم Extraction 2 را بر عهده گرفت. نتفلیکس پیش از این اعلام کرده بود که بیش از 99 میلیون کاربر شبکه این فیلم را تماشا کرده اند. فیلم Extraction در 4 هفته اول اکرانش. همانند قسمت اول، سم هارگریو Extraction 2 را کارگردانی کرد.

بخوانید  تحلیلگرها می‌گویند افزایش قیمت PS5 تاثیر قابل توجهی روی فروش کنسول ندارد

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدید Extraction 2 منتشر شد. نتفلیکس امروز تریلر جدید و کوتاهی از دنباله Extraction منتشر کرد که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم اکشن است، اما مهم ترین قسمت تریلر بدون شک تایید حضور ادریس البا در Extraction 2 است که پیش از این همبازی شده بود. با کریس همسورث در سه گانه ثور. در ادامه می‌توانید تریلر جدید Extraction 2 را تماشا کنید:

تحریریه مجله بازی یک گیمر