الیزابت اولسن جادوگر اسکارلت را از دست نمی دهد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

علیرغم این اظهارات، اولسن مجدداً تمایل خود را برای بازگشت به MCU تأیید کرد – اگرچه او اضافه می کند که در حال حاضر هیچ قراردادی با استودیو ندارد. او توضیح داد که هر گونه شک و تردید در مورد اشتیاق او بی اساس است و او نمی داند چه زمانی یا آیا به فرانچایز بازخواهد گشت یا خیر.

الیزابت اولسن، بازیگر نقش جادوگر اسکارلت در دنیای سینمایی مارول، گفت که زمان خود را در این مجموعه ابرقهرمانی از دست نمی دهد. او این را در یک مصاحبه ویدیویی با تنوع می توانید در زیر تماشا کنید

اولسن در سریال جدید عشق و مرگ شبکه HBO ظاهر می شود که در مورد یک قتل در تگزاس در سال 1980 است که به دنبال یک رابطه عاشقانه به طرز وحشتناکی اشتباه شده است. این نمایش بر اساس یک داستان واقعی و اقتباس شده از کتاب جان بلوسم و جیم اتکینسون، شواهد عشق: داستان واقعی عشق و مرگ در حومه شهر است.

واندا ماکسیموف اولین بار در سال 2015 در Avengers: Age of Ultron ظاهر شد. با این حال، تا فاز 3 بود که این شخصیت به بخش اصلی فرنچایز تبدیل شد. در سال 2021، اولسن نمایش شاخص خود را در WandaVision رهبری کرد و بعداً نقش آنتاگونیست اصلی را در Doctor Strange در Multiverse of Madness بازی کرد.

بخوانید  3 Free Games Are Available At The Epic Games Store

اولسن گفت: “نه، من آن را از دست نمی دهم.” من فقط دو سال متوالی کار کردم، بنابراین فکر می‌کنم وقفه برایم خوب بوده است. باید چند شخصیت دیگر بسازم.» او اضافه کرد که باید شخصیت های دیگری خلق کند و خوب است که روی چیز دیگری تمرکز کنم. این پس از آن اتفاق می افتد که این ستاره در مصاحبه اخیر خود در مورد ناامیدی خود را ابراز کرد نمایش دیرهنگام با استفان کولبرت در مورد بدلکاری های خودش در پروژه های مارول، به شوخی آن را “اتلاف وقت همه” می خواند.

اولسن مدتی را از نمایش خارج کرده است و مشتاقانه منتظر همکاری با کارگردانانی است که نقطه نظرات قوی دارند. او از روبن اوسلین، یورگوس لانتیموس، آری آستر و کوئنتین تارانتینو به عنوان نمونه یاد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر