تجربه Redfall تک نفره نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد


با تایید Bethesda، بازیکنان برای تجربه Redfall در حالت Co-op یا تک نفره به یک اتصال اینترنتی همیشه روشن نیاز دارند.

اخیرا Bethesda ناشر بازی Redfall تایید کرده است که این بازی نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد و از این نظر تفاوتی در حالت تک نفره یا تعاونی وجود ندارد. Bethesda در بخش پرسش و پاسخ صفحه رسمی بازی Redfall در وب‌سایت خود اعلام کرد که بازیکنان برای تجربه آن به صورت تک‌نفره یا در حالت Co-op به یک اتصال آنلاین همیشه فعال نیاز دارند و علاوه بر این، باید یک حساب Bethesda.net داشته باشند.

این تصمیم استودیو آرکین غیرعادی نیست. زیرا تا به حال بازی های مختلف از اتصال ثابت اینترنت برای کنترل گیمرهای آنلاین از نظر تقلب و پیشرفت همگام سازی استفاده می کردند. به طور خاص در مورد Redfall، به نظر می رسد نیاز به اینترنت ثابت به دلیل همگام سازی سطح و پیشرفت بازیکن از طریق بخش داستان هنگام پیوستن به دوستان برای یک تجربه همکاری استفاده می شود.

با این حال، نیاز به اتصال مداوم به اینترنت در بازی هایی که می توان آن ها را به صورت تک نفره تجربه کرد، همواره مورد انتقاد بوده است. در گذشته، Back 4 Blood در اصل به یک اتصال آنلاین ثابت نیاز داشت و اگر بازیکنان قصد داشتند بازی را با هوش مصنوعی و انفرادی انجام دهند، این اتصال آنلاین همیشه مورد نیاز بود. با این حال سازندگان Back 4 Blood امکان تجربه آفلاین قسمت داستانی را در آپدیت جدید بازی در اختیار بازیکنان قرار داده اند.

بخوانید  نتایج تست تراشه های گرافیکی RTX 4090 و RTX 4080 در لپ تاپ های مختلف

تصویری از شخصیت بازی Redfall

از دیگر بازی هایی که نیاز به ارتباط مداوم با این آپدیت را برطرف کردند، می توان به Marvel’s Avengers و It Takes Two اشاره کرد که به ترتیب حالت تک نفره آفلاین و Couch Co-op را در اختیار بازیکنان قرار دادند. بازی‌های گذشته Arkin، مانند سری Dishonored و Prey، بر روی داستان و تجربه تک‌نفره تمرکز داشتند و Deathloop، آخرین بازی این استودیو، اگرچه حالت آنلاینی برای کنترل قاتل داستان و کشتن شخصیت اصلی دارد. بازیکنان می توانند آن را به صورت آفلاین تجربه کنند.

بازی Redfall 12 مه 1402 (2 می 2023) بر روی پلتفرم های PC، Xbox Series X | Xbox Series S منتشر خواهد شد. این بازی در روز اول انتشار در اختیار کاربران Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت. استودیو آرکین، Redfall را بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی خود تا به امروز می‌داند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر