8 بازیگر دیگر به هنری کویل در فیلم اکشن جدید گای ریچی در جنگ جهانی دوم می پیوندند

جری بروکهایمر، تهیه کننده فیلم Top Gun: Maverick، به عنوان تهیه کننده در سریال The Ministry of Ungentlemanly Warfare حضور دارد و فیلم اکشن جاسوسی به زودی در ترکیه فیلمبرداری خواهد شد. این فیلم از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده و با ترکیب آن با وینستون چرچیل، نخست وزیر وقت بریتانیا و داستان های جیمز باند نوشته ایان فلمینگ در طول جنگ جهانی دوم ساخته می شود.

هشت بازیگر جدید از وزارت جنگ غیرقانونی

اخیراً بازیگران بیشتری به جمع بازیگران اضافه شده اند وزارت جنگ غیرقانونی به کارگردانی گای ریچی و با بازی هنری کویل اضافه شد.

ددلاین گزارش داد که آلن ریچسون بازیگر سریال ریچر، هنری گلدینگ بازیگر در جنتلمن ها، هنری زاگا بازیگر فیلم The New Mutants، الکس پتیفر بازیگر الویس و نیکسون، کری الویس که در عملیات ثروت ایفای نقش کرده است. : جنگ حیله گر، هیرو فاینس-تیفین، بازیگر زن پادشاه، بابز اولسان موکون، بازیگر فیلم Dune، و تیل شوایگر، بازیگر فیلم Inglourious Basterds، هشت بازیگر جدیدی هستند که به گروه وزارت جنگ غیرقانونی می پیوندند.

وزارت جنگ غیرقانونی قرار است فیلم اکشن جاسوسی بعدی گای ریچی در جنگ جهانی دوم باشد. هنری کویلبازیگر نقش سوپرمن و ایزا گونزالس بازیگر Baby Driver در این فیلم اکشن بازی خواهد کرد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونبازیگران بیشتری به The Ministry of Ungentlemanly Warfare اضافه شده اند.

اگرچه «وزارت جنگ غیرقانونی» توسط استودیو پارامونت بر اساس قراردادی بین‌حزبی با بروکهایمر تولید می‌شود، بروکهایمر و تیمش در حال حاضر فیلم را برای اکران بین‌المللی به ناشران دیگر پیشنهاد می‌کنند و این اکشن جاسوسی همچنان در ایالات متحده و جاهای دیگر ناشر دارد. . کشورهای سراسر جهان نیست. Operation Fortune: Ruse of War با بازی جیسون استاتهام و The Covenant با بازی جیک جیلنهال دو فیلم جدید ریچی در سال 2023 هستند و او برای کارگردانی علاءالدین 2 و هرکول با دیزنی قرارداد دارد.

بخوانید  Alan Wake 2 را می توان از ابتدا تا انتها تجربه کرد
تحریریه مجله بازی یک گیمر