همکاری بین EA Sports و قهرمان F1 برای فصل 2023

اگر شما یکی از علاقه مندان به مسابقات فرمول 1 هستید، نام ماکس ورشتاپن، نام راننده تیم ردبول و قهرمان جهان در فصل 2021 را شنیده اید که می توان از او به عنوان یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین رانندگان فرمول 1 یاد کرد. از طرفی الکترونیک آرتز با خرید Codemasters وظیفه انتشار سری بازی های F1 را برای نزدیک شدن به این مسابقات بر عهده گرفته است.

ورشتاپن می‌گوید: چه من با دوستانم بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهم یا خارج از پیست مسابقه می‌دهم، EA Sports همیشه بخش بزرگی از زندگی من بوده است. EA Sports نمادی برای بسیاری از طرفداران است و من مفتخرم که نماینده آنها در فصل 2023 هستم.”

در طول فصل F1 2023، قهرمان فرمول 1 مکس ورشتاپن برای EA Sports محتوا تولید خواهد کرد.

در همین حال، الکترونیک آرتز اخیراً با مکس ورشتاپن وارد همکاری شده است. در طول قرارداد امضا شده، راننده تیم Oracle Red Bull محتوای مختلفی را برای EA Sports تولید خواهد کرد. همچنین در فصل 2023 که از ماه مارس (اواسط اسفند) برگزار می شود، شاهد لوگوی EA Sports بر روی کلاه ایمنی مکس ورشتاپن خواهیم بود. آندریا هاپلین، معاون ارشد برند EA Sports می‌گوید: «مکس یک رقیب سرسخت و یک قهرمان واقعی است که عشق عمیق خود را به بازی‌های ویدیویی و بازی به اشتراک می‌گذارد. به عنوان یک راننده در تاریخ فرمول 1، ما بسیار خوشحالیم که با او به عنوان یکی از بهترین ورزشکاران جهان همکاری می کنیم تا طرفداران بیشتری را در طول تجربه EA Sports خود جذب کنیم.

بخوانید  به روز رسانی جدید PS5 پشتیبانی از DualSense Edge را اضافه می کند

نظر شما در مورد کاربران یک گیمر در مورد آخرین اخبار بازی چیست؟