محبوب ترین بازی های فروشگاه پلی استیشن در سال 2022

علاوه بر PS5، Modern Warfare 2 نیز در کنسول پلی استیشن 4 پیشتاز است. GTA 5 در رتبه دوم جدول PS4 و پس از آن Minecraft و FIFA 22 قرار دارند. نکته جالب توجه این است که God of War Ragnarok در رتبه پانزدهم قرار دارد. Gran Turismo 7 در رده بندی PS4 در رده نوزدهم قرار دارد و بعد از آن Horizon Forbidden West قرار دارد.

Fall Guys پر بارگیری ترین بازی رایگان در آمریکا و اروپا است و Fortnite در رتبه دوم قرار دارد. Call of Duty: Warzone/Warzone 2.0 نیز در رتبه بندی ایالات متحده سوم و در اروپا دوم است.

به نقل از وب سایت Sony Interactive Entertainment Inc.Call of Duty: Modern Warfare 2 از God of War Ragnarok و NBA 2K23 جلوتر است و بازی هایی مانند Elden Ring و Madden NFL 23 در صدر لیست بیشترین دانلود PS5 در ایالات متحده و کانادا در سال 2022 قرار دارند. اما در اروپا، FIFA 23 بیشترین آمار دانلود را دارد و به دنبال آن Modern Warfare 2، God of War و Elden Ring قرار دارند. GTA 5 ما هنوز بعد از این مسابقات شاهد آن هستیم.

بیشترین بازی های دانلود شده در فروشگاه پلی استیشن

Beat Saber و Job Simulator نیز در صدر جدول دانلود پلی استیشن VR قرار دارند قرارداد. Superhot VR نیز در رتبه سوم و Creed: Rise to Glory در هر دو منطقه مانند سال گذشته در رتبه چهارم قرار دارند.

Gran Turismo 7 به عنوان بازی اختصاصی جدید سونی از پرفروش ترین سری پلی استیشن در رتبه نهم آمریکا و کانادا و ششمین در اروپا قرار دارد. این زمانی است که Horizon Forbidden West در هر دو منطقه هشتم است.

بخوانید  بازی Assassin's Creed Mirage Permadeath Mode تا سال 2024 به تعویق افتاد

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

سونی لیستی از پردانلودترین بازی های PS4 و PS5 در سال 2022 را منتشر کرده است که شامل بازی هایی مانند Modern Warfare 2 و God of War Ragnarok می شود. آنها بالاتر از دیگران هستند.