امکان ساخت فیلم بر اساس بازی Dead Space

البته این خبر همچنان در حد شایعه است و باید منتظر تایید رسمی آن باشیم. می توانید همچنان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

چندین سال است که ایده ساخت فیلم فضای مرده توسط طرفداران مطرح شده است. این بازی فضای بسیار جذابی برای ساخت یک فیلم ترسناک با کیفیت دارد و حالا کارپنتر که یکی از بهترین سازندگان فیلم های ترسناک سینماست، ساخت چنین فیلمی را تایید می کند. وی در پاسخ به این سوال که امکان ساخت چنین فیلمی با کارگردان آن وجود دارد، می گوید:

جان کارپنتر کارگردان فیلم هایی مانند The Thing و Halloween در مصاحبه اخیر خود به طور ناخواسته به ساخت فیلمی بر اساس بازی Dead Space اشاره کرده است. کارپنتر در اظهارنظری به ظاهر تلنگر، مستقیماً به وجود چنین پروژه ای اشاره می کند. او که قبلاً برنده اسکار شده بود، یکی از بهترین فیلمسازان ترسناک و احتمالاً یکی از بهترین انتخاب ها برای ساخت فیلمی بر اساس یکی از هیجان انگیزترین مجموعه های بازی در صنعت بازی است. اما به گفته وی این مسئولیت به نجار محول نشده است.

کارگردان افسانه ای ترسناک جان کارپنتر ممکن است به طور ناخواسته از ساخت یک اقتباس سینمایی از فضای مرده فاش کرده باشد.

“من این کار را نمی‌کنم. فکر می‌کنم آنها قبلاً کارگردان دیگری برای این کار دارند و از من هم نخواسته‌اند. البته همانطور که می‌دانم، نسخه جدیدی از Dead Space در ژانویه منتشر خواهد شد. من مشتاقانه منتظر این یکی هستم.”

بخوانید  سریال Pennyworth از دی سی پس از سه فصل توسط HBO Max لغو شد

در سال‌های اخیر اخبار زیادی در مورد اقتباس‌های لایو اکشن از بازی‌های محبوب سینما و تلویزیون منتشر شده است و این مورد ممکن است مورد توجه بسیاری از طرفداران این سبک باشد. از جمله این موارد می توان به فیلم Death Stranding، سری God of War و سریال The Last of Us اشاره کرد. اشاره شده.

جان شارپنتیر