بازی Assassin’s Creed Mirage Permadeath Mode تا سال 2024 به تعویق افتاد



یوبی سافت اعلام کرده است که انتشار ویژگی Permadeath برای Assassin’s Creed Mirage را تا سال 2024 به عقب می اندازد. با این حال، ویژگی New Game Plus آن هنوز در مسیر انتشار در این ماه است.

یوبی سافت در توییتر گفت: “یک بازی جدید برای Assassin’s Creed Mirage هفته آینده عرضه می شود! با پیشرفت فعلی و جوایز جدید خود به سفر Basim برگردید.” “تیم هنوز در حال کار بر روی حالت permadeath است که باید در اوایل سال 2024 به‌روزرسانی شود. با ما همراه باشید!

پیش از این انتظار می‌رفت که آپدیت دسامبر شامل ویژگی‌های Permadeath و New Game Plus باشد، اما اکنون باید کمی بیشتر برای مورد اول صبر کنیم. حالت Permadeath در تمام مشکلات موجود خواهد بود.

Assassin’s Creed Mirage در ماه اکتبر منتشر شد و یوبی سافت اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای DLC آینده ندارد. با این حال، بازی همچنان به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کند.

در حالی که یوبی‌سافت به محتوای داستانی اضافی نه می‌گوید، برخی از استودیوها همین را گفته‌اند و سپس تصمیم خود را تغییر داده‌اند. اسکوئر انیکس اعلام کرده است که هیچ DLC برای Final Fantasy XVI در نظر گرفته نشده است، اما اولین DLC آن، Echoes of the Fallen، اکنون در دسترس است.

بخوانید  Meilleurs casques VR en 2023

یوبی‌سافت بسیاری دیگر از بازی‌های Assassin’s Creed را در دست توسعه دارد، از جمله Assassin’s Creed Infinity و یک بازی جدید برای Netflix.

در بررسی بازی Assassin’s Creed Mirage از GameSpot، گفتیم: “Mirage با تمرکز مجدد بر مخفی کاری اجتماعی و سرگرم کننده کردن یادگیری تاریخچه یک شهر، به اصولی که سریال را تعریف می کرد باز می گردد، اما یک گروه شخصیت ضعیف مانع از رسیدن او به بالاترین سطح می شود. همان ارتفاع برخی از اولین اسلاف خود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.