معرفی تصاویر انیمیشن کلیک لینک و پشیمانی

پوستر انیمه Steins Gate

انیمیشن دروازه استینز

در انیمیشن چینی لینک کلیک، با پرداختن به زمانی که عکس‌ها پنجره‌ای برای زنده کردن حسرت‌های گذشته می‌شوند، جایی برای تصور «چه می‌شد» باز شده است.

مشخصات انیمیشن:

  • اسم اصلی: Donghua Shiguang Dailiren
  • نام فارسی: روی لینک انیمه کلیک کنید
  • بر اساس انیمه: سناریوی اصلی
  • ژانر. دسته: درام، فانتزی، فراطبیعی، اکشن
  • محصول: استودیو لن
  • فصل اول را پخش کنید: 30 آوریل تا 9 ژوئیه 2021
  • تعداد قسمت ها: 11 قسمت اصلی + 1 قسمت فرعی
  • وضعیت: فصل اول تمام شد فصل دوم تایید شد
  • سن: PG-13

خلاصه داستان:

لو، شنگ و اما متفکر در دفتر مغازه

انیمه اصلی لینک کلیک قبل از هر چیز یک سریال کنجکاو است. در نگاه اول کلیک لینک (یا Shiguang Dailiren) یک انیمه چینی یا به طور دقیق تر Donghua (Donghua) است که به دلیل استفاده از ساختار انیمه توجه طرفداران انیمه ژاپنی را به خود جلب می کند. با این حال، در مواقعی که گسترش انیمه می تواند توجه بیشتری را به یک اثر جلب کند و به جز کشورهایی مانند کره و چین، شبکه های غیر ژاپنی و غربی مانند نتفلیکس به درستی این کار را انجام داده اند، میزان استقبال از آن، مخالفت های فراوان و نظرات متفاوت در حفظ آن “انیمه” در قالب یک ژانر انیمیشن ژاپنی وجود دارد.

از طرفی ماهیت یک اثر ساخت چین با ویژگی های انیمه که با کسب امتیازات قابل توجه از سوی عموم و منتقدان توانسته جایگاه های برجسته ای را در رتبه بندی سایت های انیمه به دست آورد، این حس اولیه را ایجاد می کند که لینک کلیک ارزش یک بار را دارد. ناخن دست در هر صورت، داستان سفر در زمان که یکی از جذاب ترین موضوعات دنیای انیمه محسوب می شود، درگیر است. سفر به گذشته با یک ایده جدید می تواند تمام کلیشه های بازی با زمان را در درام فعلی در لحظات گذشته احیا کند، زیرا انیمه Link Click انتخاب کرده است که به عکس های ضبط شده با دوربین به عنوان نقطه اتصال مجدد به گذشته نگاه کند. در یک فانتزی ملموس

پاراگراف زیر بخش هایی از پایان فصل اول لینک کلیک را نشان می دهد

تلاش آگاهانه برای حل یک معمای جنایت سرنوشت ساز در گذشته در بدن یک کودک و تغییر وقایع مهمی که سرنوشت را به مسیری متفاوت پیوند می دهد، همان چیزی است که پس زمینه ای مشابه در انیمیشن Erased و Link Click ایجاد کرد.

هر عکس ثبت شده از گذشته با تمام خاطرات تلخ و شیرین و یادآور روزهای گذشته بیش از هر چیز پر از حسرت است. از اتفاقی که زمانی تولیدش آسان بود اما حالا دست نیافتنی شده است، از حرف هایی که باید می گفتیم و برای همیشه در قلبمان می ماندیم، از تاخیری که باید می کردیم و در میان روزمرگی انجام نمی دادیم، به شور و اشتیاق. که در زمان موعود کور شده، تمام پشیمانی ها برطرف می شود.این در افکار بزرگسالی انسان با دیدن عکس ها زنده می شود. حتی پشت یک لبخند شیرین، عکس ها طعم تلخ فراموشی لحظه های گذشته را به یاد می آورند. ایده ای استعاری که شالوده غم انگیز داستان را با درخشش شخصیت شنگ شاوشی با دغدغه های سفر در زمان ترکیب می کند و به لحظات درگیرکننده ای در سکانس داستان هایش دست می یابد. اما بنا به دلایلی، این تنها هدف داستان سرایی لینک کلیک نیست.

بخوانید  امکان بازسازی Persona 3 توسط Atlus

در واقع، این دو تجربه خاطرات عکاس را برای برآورده کردن تقاضای مشتری، که اغلب توسط دختر صاحب، چیائو لین، برای آنها پیدا می‌کند، بازسازی می‌کنند. علاوه بر این، آنها فقط 12 ساعت فرصت دارند تا یک بار در زمان عکس ها سفر کنند و ماموریت درخواستی مشتری را انجام دهند و قول می دهند که اتفاقات بزرگ و سرنوشت ساز گذشته را بدون تغییر رها کنند.

انیمه پاک شد

انیمه شهری که من تنها هستم (پاک شده / Boku dake ga Inai Machi)

Steins Gate رقیب اصلی همه انیمه های سفر در زمان است. اما در کنار تجلی جذاب ابعاد و ایده های مختلف مربوط به سفر در زمان، شخصیت رینتارو اوکابه می درخشد. او یک شخصیت مرجع برای بازنویسی بسیاری از شخصیت های دیگر مانند شنگ شاوشی در لینک کلیک است.

دانشمند جوانی به نام رینتارو اوکابه در طی آزمایشات غیرمتعارف خود بر روی دستگاه مایکروویو راهی برای ارسال ایمیل به گذشته کشف می کند. اکنون اوکابه، دانشمندی که خود را دیوانه معرفی می‌کند، بین تئوری‌های علمی و تئوری‌های توطئه در بازه‌های زمانی مختلف مشکل بزرگی دارد.

مقاله مرتبط:
انیمه Link Click داستان شنگ شاوشی و لو گانگ دو دوست نوجوان است که در یک استودیوی عکاسی کار می کنند. آنها به دلیل داشتن یک قدرت ماوراء طبیعی توانایی سفر به گذشته را از طریق عکس ها دارند، به گونه ای که لو با بررسی زوایای یک عکس و شنگ با انتقال به بدن عکاس در زمانی که عکس گرفته شده است از اتفاقات مربوط به آن آگاه می شوند. به افراد حاضر در این عکس در این صورت شنگ طبیعت عکاس را با خاطرات و احساسات و همچنین ذهنیت هایش دریافت می کند و لو از طریق ارتباط ذهنی او را همراهی می کند.

بخوانید  بررسی ویدیوی High On Life

خانه غمگین اما در انیمه روی لینک کلیک کنید

لو، چنگ و لین روی موضوع عکاسی با موبایل تمرکز می کنند

به همین دلیل شخصیت شنگ جدا از جهان بینی خودش، با استفاده از تناسب اندام و استعدادهای ورزشی خود هیجان را به درگیری و اکشن ماجراها تزریق می کند و در این میان گاهی اوقات گذشته خود را فاش می کند. از طرفی برای سفر در زمان از تکنولوژی علمی تخیلی خاصی استفاده نمی شود و بدون مقدمه با یک فانتزی ساده که منشأ آن مشخص نیست وارد اساس هر داستان می شویم. حتی ورود به عکس‌های لحظه‌ای از گذشته نیز آسان است و دیالوگ‌هایی که می‌گویند «هرگز از آینده نپرس»، حداقل تا کنون، داستان را به یک فلاش‌بک ساده به زمان حال محدود کرده است. بنابراین برای بالا بردن این مجموعه بالاتر از ساختار هستی شناسی آن، به یک رویداد برنامه ریزی شده بزرگتر نیاز داریم.

به عبارت دیگر لینک کلیک که یک سال پس از تولید با دوبله ژاپنی منتشر شد، سعی دارد تا حساسیت های پیرامون خود را تا حد زیادی کاهش دهد و در عین حال تجربه ای به یاد ماندنی را خلق کند. از نظر ساختار انیمیشن، Donghua Link Click متشکل از شخصیت‌هایی با طراحی‌های بدیع از تلفیقی فرهنگی بین انیمیشن و Donghua است که روی پس‌زمینه‌هایی با تم آبرنگ ترکیب شده‌اند. وجود CGI نیز یک وصله است که در مواردی مانند حرکت خودروها دیده می شود. لینک کلیک انیمه/Donghua مانند اکثر انیمه های خانواده اش این روزها، حاصل ترکیب دیجیتالی طرح ها و پس زمینه هاست که در عین اصالت، به ترکیبی چندوجهی از جزئیات اصلی و فرعی به ویژه در پلان های باز تبدیل شده است. . چیزی که همراه با یک موسیقی متن شنیدنی، به خصوص در تیتراژ ابتدایی و پایانی، حس خوبی از دنبال کردن سریال را به بیننده القا می کند.

نقطه جدایی در قسمت اعتراف انیمه لینک کلیک کنید

ساتورو فوجینوما قدرتی مرموز به دست می آورد که به او اجازه می دهد دقایقی قبل از یک حادثه سفر کند و از وقوع آن جلوگیری کند. Satoru از این توانایی برای نجات جان دیگران استفاده می کند. اما زمانی که ساتورو به ناحق متهم به قتل یکی از نزدیکانش می شود، 18 سال به عقب بازگردانده می شود. جایی که او متوجه می شود که این قتل ممکن است با مرگ همکلاسی دوران کودکی اش مرتبط باشد. حال با توجه به اصل اثر پروانه ای، ساتورو می تواند با کشف راز این جریان باستانی جان عزیزانش را در زمان حال نجات دهد.

مقاله مرتبط:

در پایان، به نظر می رسد لینک کلیک بالاخره راه خود را برای درخشش در اوج پایانی فصل اول پیدا کرده است. جایی که درام پلیسی او وارد یک جنگ روانی جدید با محوریت بازی با زمان می شود.

بخوانید  دنباله The Sea Beast نتفلیکس تایید شد

انیمه ای مثل لینک کلیک کنید

مقاله مرتبط:

پس از پایان هر داستانی که در عکس های مشتری ثبت می شود، معمایی که در طول فصل اول وجود دارد و از همان قسمت اول پیش بینی می شود، در قسمت های پایانی فصل اول با معرفی یک آنتاگونیست مرموز به اوج خود می رسد. با این حال، هنگامی که قدرت های ماوراء طبیعی با منشاء ناشناخته درگیر هستند، وقوع هر رویداد مشابه غیرقابل انکار است. با این فرض، کشف هویت یک آنتاگونیست با این توانایی می‌تواند چالش‌های بزرگتری را برای داستان باز کند. با این پیچ و تاب، حس تعلیق فعلی در لینک کلیک در قسمت پایانی فصل اول به اوج خود می رسد و در حالی که ما در میان نسخه های جانبی هیجان انگیز در انتقال شخصیت و نبرد بزرگ هستیم، اگر هنوز A را داشته باشیم. بدون شک، ما قطعا منتظر فصل دوم لینک کلیک با آخرین cliffhanger خواهیم بود.

اگرچه بیشتر تمرکز لینک کلیک در فصل اول بر خلق لحظات احساسی و بیان درس های زندگی است، اما این بخش از جذابیت سفر به سمت پایین حافظه در درجه اول در محافظه کاری شخصیت های اصلی نهفته است. به ویژه تاکید لو گانگ بر اجتناب از حرکت. که در آینده به نتیجه متفاوتی می‌انجامد، و سپس به دلیل اپیزودیک بودن، محدود به رازهای کوچک و درام‌های سطحی و زودگذر می‌شود که نمی‌توانند تأثیری ماندگار در ذهن بیننده‌ای با تجربه‌تر شوند. به عنوان مثال، در انیمه Violet Orgarden، کنار آمدن با این درام‌های اپیزودیک با افزودن بر ایرادات ذهن ظریف و متضاد قهرمان داستان، تبدیل به یک فرآیند احساسی بزرگ‌تر می‌شود. اما در لینک کلیک، لو شخصیتی آگاه و مسئولیت پذیر است که در فضای داستان و همچنین شخصیت ناپایدار و احساسی شنگ، حس تعادل و اطمینان ایجاد می کند. اینجاست که سری Click Link به چیزی که این جفت قادر به شکل دادن است وارد می شود.

انیمه لینک کلیک با توجه به کشور سازنده، ایده پردازی، خط داستانی اصلی و امتیاز کسب شده یک سریال کنجکاو است.

پیدا کردن انیمه ای مانند لینک کلیک چندان سخت نیست، تقریباً هر فیلم و انیمه ای با موضوع سفر در زمان برخی از چالش های مشابه این موضوع را با ویژگی های منحصر به فرد خود اجرا می کند. از سوی دیگر، لینک کلیک می تواند با پایان احساسی فصل اول ژانرهای بیشتری را به لیست داستان های برجسته خود اضافه کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر