امکان احیای بازی Scalebound توسط مایکروسافت و پلاتینیوم گیمز

مقیاس بندی

او در آخرین پادکست XboxEra صحبت کرد و گفت که دو شرکت هنوز در مراحل اولیه بحث در مورد چگونگی بازگرداندن بازی به مسیر اصلی هستند. بیکر گفت که در حال حاضر چیز زیادی نمی داند و اینکه آیا بازی مشخص نیست از جایی که کنسل شده بود یا از ابتدا بازی را تکرار می‌کردند انتخاب می‌کردند، و در این مرحله چیز زیادی در دسترس نیست. با این حال، بیکر می‌گوید که اگر همه چیز خوب پیش برود، هنوز زمان زیادی تا تولید و انتشار Scalebound پس از احیا وجود دارد.

در هر صورت این خبر همچنان در حد شایعه است و مشخص نیست که بالاخره شاهد بازگشت بازی Scalebound به چرخه تولید خواهیم بود یا مانند شایعات قبلی، طرفداران از تکذیب آن ناامید خواهند شد. پیش از این، یکی از افراد نزدیک به مایکروسافت که چندین شایعه واقعی را فاش کرده بود، ادعا کرد که مایکروسافت و پلاتینیوم گیمز قرار است دوباره با هم همکاری کنند تا یک بازی بسازند، اما در آن زمان مشخص نبود که آیا این اتفاق می افتد یا خیر. یا مربوط به احیای بازی Scalebound است.

پلاتینیوم گیمز بارها برای احیای بازی Scalebound ابراز علاقه کرده است و حتی آتسوشی اینابا، مدیر عامل این استودیو نیز اعلام کرده است که آماده مذاکره با مایکروسافت برای احیای این پروژه است. هیدکی کامیا، کارگردان بازی Scalebound، پیش از این از علاقه و جدیت خود برای زنده کردن این بازی صحبت کرده بود و حتی شخصاً از فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی های مایکروسافت خواسته بود تا فرصتی دیگر برای انجام بازی Scalebound به آنها بدهد.

بخوانید  بوی بد یخچال را از بین ببرید
طبق یک شایعه جدید، به نظر می رسد که مایکروسافت و پلاتینیوم گیمز بالاخره پس از چند سال به دنبال راه اندازی مجدد Scalebound هستند.

Scalebound یک بازی اکشن نقش آفرینی بود که توسط پلاتینیوم گیمز از سال 2013 برای ایکس باکس وان و رایانه های شخصی ساخته شد اما در سال 2017 مایکروسافت تصمیم گرفت ساخت این بازی را لغو کند.حال طبق آخرین اخبار بازی ممکن است مایکروسافت یک ثانیه به Skill Band داده باشد. شانس. فرصت. نیک بیکر از XboxEra در آخرین پادکست خود ادعا می کند که مایکروسافت و پلاتینیوم گیمز می توانند دوباره با یکدیگر همکاری کنند تا Scalebound را احیا کنند.