فروش تعطیلات فروشگاه Epic Games اینجاست، و بسیار زیاد است



را فروش تعطیلات سالانه فروشگاه Epic Games در حال حاضر زنده است و به گیمرهای رایانه شخصی یک راه عالی برای تهیه بازی های رایگان و تخفیف دار تا 5 ژانویه می دهد.

صدها بازی رایانه شخصی از فروش کاتالوگ فروشگاه Epic Games، از جمله عناوین بزرگ AAA وجود دارد Cyberpunk 2077 برای 30 دلار (معمولا 60 دلار) و قرمز رستگاری 2 با قیمت 19.79 دلار (معمولاً 60 دلار) و بازی هایی از استودیوهای کوچکتر مانند غرب عجیب جایی که بی راه، که هر کدام فقط 20 دلار (معمولاً 40 دلار) هستند.

پورت های رایانه شخصی عناوین پلی استیشن شخص اول سونی نیز به فروش می رسد، از جمله خدای جنگ (2018) برای 30 دلار (معمولا 50 دلار)، Marvel’s Spider-Man Remastered برای 45 دلار (معمولا 60 دلار)، و Sackboy: A Big Adventure برای 40.19 دلار (به جای 60 دلار).

چند بسته چند بازی نیز تخفیف دارند، مانند این بسته Deathloop + Ghostwire Tokyo برای 40 دلار (معمولاً 100 دلار). تخفیف‌های بسیار بیشتری از اینها وجود دارد، بنابراین ما برخی از موارد مورد علاقه خود را در پایین این مقاله فهرست کرده‌ایم، و می‌توانید کل فروش را در Epic Games مرور کنید.

مشتریان نیز می توانند مبادله کنند کوپن ویژه تعطیلات برای 25٪ تخفیف اضافی برای تمام تراکنش های قابل اجرا 15 دلار یا بیشتر. کوپن به صورت خودکار در هنگام پرداخت اعمال می شود و پس از هر خرید یک کوپن جدید دریافت خواهید کرد.

علاوه بر معاملات، اپیک 15 بازی را در سراسر فروش به شما هدیه می دهد، بنابراین نیازی به خرج کردن پول برای کنار گذاشتن بازی های جدید ندارید. عنوان رایگان امروز، Bloons TD 6، تا 16 دسامبر ساعت 8 صبح به وقت PT / 11 صبح به وقت شرقی برای همه رایگان است، پس از آن روز بعد Mystery Giveaway پخش می شود.

بخوانید  چگونه اقلام تزئینی Monster Hunter World را در Assassin's Creed Valhalla پیدا کنیم

اگر به دنبال معاملات بیشتر بازی هستید، فروش آخر سال را در GOG، Green Man Gamaing و فروشگاه بازی همه چیز در حال حاضر اتفاق می افتد

فروش تعطیلات فروشگاه Epic Games 2022

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر