ساخت دنباله Cyberpunk 2077 در سال 2023 آغاز می شود | اخبار گیم اسپات

Insider Gaming اعلام کرده است که این بازی در تاریخ 20 ژانویه بر روی این پلتفرم‌ها منتشر می‌شود و همچنین در Game Pass در دسترس قرار می‌گیرد و پس از آن در اواخر بهار، Sunbreak گسترش می‌یابد. Capcom این برنامه ها را در مراسم The Game Awards در 8 دسامبر رونمایی خواهد کرد.

بر اساس گزارشی که در اوایل سال جاری منتشر شد، چیزی که در مورد خبر عرضه کنسول خود با Game Pass جالب است این است که ایکس باکس ظاهراً در حال کار بر روی نسخه Monster Hunter خود است.

به نظر می رسد که روزهای تاریک عرضه بازی در آینه دید عقب گیمرها مدت زیادی پشت سر گذاشته است.

توسعه دنباله Cyberpunk 2077 CD Projekt Red در سال 2023 و پس از تکمیل و ارسال DLC بعدی بازی اصلی، Phantom Liberty، با پیش تولید آغاز خواهد شد.

به لطف مجموعه انیمیشنی نتفلیکس Cyberpunk: Edgerunners، این بازی یک باد دوم داشته است. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، Cyberpunk 2077 بیش از یک میلیون نفر وارد سیستم شده بود و تا تاریخ 21 سپتامبر، یکی از 10 بازی برتر در Steam بود.

در ژانویه، جف گراب از سایت خواهر گیم اسپات یعنی Giant Bomb فاش کرد که این عنوان با اسم رمز Project Suerte است و در Certain Affinity در حال توسعه است، استودیویی که عمدتاً روی بازی‌های دیگر کار کرده است. در حال توسعه یک بازی بتل رویال برای آخرین نسخه Halo Infinite است.

این شرکت 54.2 میلیون دلار درآمد از فروش قوی Cyberpunk 2077 به دست آورد که شرکت به دنبال تکرار آن در دنباله آن است.

بخوانید  اولین تریلر ماده تاریک دری وحشتناک را به روی جهان های بی نهایت باز می کند
Monster Hunter Rise ابتدا در مارس 2021 برای نینتندو سوییچ منتشر شد و این بازی اکنون برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شد.

گزارش درآمد، که سه ماهه سوم کسب و کار سی دی پراجکت (ژوئیه تا سپتامبر سال جاری) را پوشش می دهد، نشان می دهد که این سه ماهه بهترین فصل سوم از زمان آغاز به کار آن در دهه 1990 بوده است.

سال 2023 نه تنها شروع پیش تولید Cyberpunk بعدی خواهد بود، بلکه می تواند یک ورودی دوست داشتنی در یک فرنچایز محبوب را برای کنسول ها به ارمغان بیاورد. Capcom ظاهرا قصد دارد Monster Hunter Rise را به پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس بیاورد | اس و ایکس باکس وان سال آینده.

آدام کیسیسکی، رئیس و مدیرعامل CD Projekt Red، در گزارش درآمد اخیر خود گفت که تیم در حال حاضر در حال تکمیل توسعه توسعه است که نزدیک به 350 نفر روی آن کار می کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر