مدیر عامل نتفلیکس: با اکران محدود Glass Onion پول روی میز باقی مانده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

رید هستینگز، بنیانگذار و یکی از مدیران نتفلیکس می گوید که شرکت – تقریبا خوشبختانه، طبق اکثر گزارش ها – موافقت کرد که پخش کننده با انتشار محدود و فروش بلیت در نوسان کامل Glass Onion: A Knives Out Mystery، پول روی میز باقی گذاشت. این دنباله پس از بازی در حدود 700 سینما در سراسر کشور در آخر هفته شکرگزاری 15 میلیون دلار فروخت.

Knives Out 2 شامل دنیل کریگ بازگشته در نقش استاد کارآگاه بنویت بلان می‌شود و گروه بازیگران زیادی به آن ملحق می‌شوند. همانطور که از تریلر زیر می بینید، به نظر می رسد که این فیلم زمان وحشی و واقعاً سرگرم کننده ای خواهد بود. ادوارد نورتون نقش یک میلیاردر فناوری رنگارنگ به نام مایلز برون را بازی می کند که دوستانش را برای فرار به جزیره خصوصی یونانی خود دعوت می کند – اما وقتی کسی مرده پیدا می شود، کارآگاه کریگ بنوا بلان در پرونده قرار می گیرد.

دنباله فیلم Knives Out در 23 دسامبر روی نتفلیکس قرار خواهد گرفت.

هاستینگز در کنفرانس DealBook نیویورک تایمز در نیویورک گفت: «این یک تاکتیک تبلیغاتی برای سرویس پخش مانند جشنواره‌های فیلم است و اگر خوب کار کند، کارهای بیشتری انجام خواهیم داد. هالیوود ریپورتر). ما در تلاش برای ایجاد یک تجارت تئاتر نیستیم، ما سعی می کنیم سر و صدا را از بین ببریم.

بخوانید  مهم ترین بازی های آبان ۱۴۰۲ که نباید از دست بدهید

بعداً در جلسه، هاستینگز کمدین کمدین دیو چاپل را تمجید کرد، که فیلم‌های ویژه نتفلیکس او به طور فزاینده‌ای خشم را در داخل و خارج از شرکت به خاطر نظراتش درباره مردم برانگیخته است. به گزارش هالیوود ریپورتر، هاستینگز گفت این ویژه “یکی از سرگرم کننده ترین و تماشاگرترین برنامه های ویژه تا به حال” بوده است. [on Netflix]و خوشحال می شوم که از دیگران به این خدمات استقبال کنیم.

علاوه بر Glass Onion، هستینگز همچنین در مورد بازگشت ناگهانی باب ایگر به دیزنی صحبت کرد و گفت که او احساس می کند مدیر عامل سابق باب چاپک “بسیار منضبط است… اینطور نیست که ما شاهد شکاف هایی باشیم.” هاستینگز اضافه کرد که می‌خواهد ایگر برای ریاست‌جمهوری نامزد شود و “آماده است تا برای او کمک مالی کند.” هاستینگز همچنین ایلان ماسک را تحسین کرد و مدیرعامل تسلا و مالک توییتر را “شجاع ترین و خلاق ترین فرد روی کره زمین” خواند.