همه 45 بازی جدید این هفته به فروشگاه اینترنتی نینتندو سوییچ می آیند

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

قطع كردن:

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

در حال پخش: Pokémon Scarlet and Pokémon Violet – تریلر ارائه

Nintendo Switch eShop این هفته 45 بازی جدید از جمله بازی های مورد انتظار Pokemon Scarlet و Violet دریافت می کند. بازی اصلی بعدی Pokemon Game Freak قرار است در 18 نوامبر منتشر شود.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

برای فصل تعطیلات که از 1 نوامبر تا 10 ژانویه ادامه دارد، اگر مشترک Nintendo Switch Online + Expansion Pack هستید، می توانید دو برابر My Nintendo Gold Points در خریدهای واجد شرایط دریافت کنید. بنابراین اگر کالایی را در فروشگاه اینترنتی بخرید، 10% دریافت خواهید کرد. خرید 60 دلاری در فروشگاه الکترونیکی اکنون 600 امتیاز طلا کسب می کند که می تواند با 6 دلار برای خرید بعدی شما بازخرید شود.

Pokemon Scarlet and Violet یک بازی جهان باز است که در Paldea، منطقه ای الهام گرفته از اسپانیا اتفاق می افتد. سه پوکمون شروع کننده مختلف عبارتند از: گرس گربه اسپریگاتیتو، کروکودیل آتشین فوکوکو و اردک آبی کواکسلی.

اسکارلت و ویولت سه خط جستجوی متفاوت دارند: جاده پیروزی، مسیر افسانه ها و خیابان های استارفل. Victory Road مسیر معمولی برای فتح Gymnasiums است، Path of Legends به نظر بیشتر مبتنی بر تحقیقات و رمز و راز است، و Starfell Streets راه جدیدی را برای بازیکنان برای به چالش کشیدن آنتاگونیست ها ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بازی جدید پوکمون، بررسی پوکمون اسکارلت و بنفش ما را بررسی کنید، به علاوه هر آنچه در مورد پوکمون اسکارلت و بنفش می دانیم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر