نگاه اول به Splinter Cell Remake | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS



طرفدارانی که با صبر و حوصله منتظر به‌روزرسانی‌های Splinter Cell آینده بودند، اولین طعم ماموریت بعدی سم فیشر را چشیدند.

یوبی سافت، بازی اصلی را برداشت و آن را از ابتدا با موتور اسنودراپ خود بازسازی کرد، به منظور جشن گرفتن بیستمین سالگرد این فرنچایز، از هنر مفهومی برای بازسازی رونمایی کرد.

زاویان پورتر، مدیر طراحی سطح دستیار، در طی مکالمه ای به عنوان بخشی از این جشن با تیم توسعه در یوبی سافت تورنتو، توضیح داد که هدف این پروژه ایجاد یک بازسازی سطح بالا برای ارتقاء کیفیت تا حد ممکن است، که باید کمک کند. ما پایه خوبی برای آینده این فرنچایز گذاشتیم.” بنابراین به نظر می رسد که بازسازی خود ساده نخواهد بود.

همچنین به نظر می رسد که این بازسازی از مکانیک ها و عناصری از دیگر بازی های فرنچایز بعدی استفاده می کند. انتشار نسخه اصلی، با اندی اشمول، طراح ارشد بازی، اظهار داشت که تیم در حال بررسی فناوری‌ها و ایده‌های جدید و نوآورانه، و همچنین ویژگی‌ها و عناصر دیگر عناوین Splinter Cell است.

متأسفانه، این آخرین آپدیت برای بازسازی مورد انتظار خواهد بود، زیرا تیم “برای مدتی تاریک خواهد شد تا بتوانیم بر ساخت بهترین بازی ممکن تمرکز کنیم.”

در این میان، طرفداران جدید و قدیمی می توانند بازی اصلی را که در ابتدا یک انحصاری برای اولین ایکس باکس بود، تا حد زیادی رایگان تجربه کنند. این معامله را می توان از طریق خود یوبی سافت برای رایانه شخصی به دست آورد.

وقتی صحبت از Xbox، Ubisoft و معاملات شد، تخفیف های جمعه سیاه برای هر دو غول بازی در حال حاضر وجود دارد.

بخوانید  نظرات دیوید هاربر درباره Stranger Things Ending: "It's About Time"

ایکس باکس کنسول سری اس خود را به 250 دلار کاهش می دهد. از نکات برجسته فروش بازی آن می‌توان به Madden NFL 23 با قیمت 35 دلار، Tiny Tina’s Wonderlands: Next Level Edition نیز با قیمت 35 دلار، و Witcher 3 Wild Hunt: Game of the Year Edition با قیمت 10 دلار اشاره کرد که در ماه دسامبر به‌روزرسانی رایگان نسل بعدی دریافت می‌کند.

از یوبی‌سافت، Assassin’s Creed Valhalla 2020، Far Cry 6 سال گذشته و Rainbow Six Extraction امسال را می‌توان با کمتر از 20 دلار تهیه کرد. برای لیست کامل معاملات Xbox و Ubisoft، به علاوه مجموعه کامل تخفیف های جمعه سیاه، به GameSpot dot com مراجعه کنید.

اگر یک Xbox Series S جدید و براق را برای فروش انتخاب می‌کنید، می‌خواهید آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار را اعمال کنید، که برخی از اضافه‌ها و ترفندهای بسیار خوش‌آمد را به پلتفرم می‌آورد، که بزرگ‌ترین آنها یکپارچگی دقیق‌تر با Discord است.

ادغام Discord برای Xbox Insiders در ماه جولای و برای همه کاربران کنسول در ماه سپتامبر راه اندازی شد، اما قبلاً باید تماس را از Discord از طریق برنامه تلفن همراه Xbox به کنسول خود منتقل می کردید. اکنون می توانید چت را مستقیماً از خود کنسول فعال کنید.