نظرات دیوید هاربر درباره Stranger Things Ending: “It’s About Time”

در مورد هاربر، او در سریال Stranger Things نقش هاپر را بازی می‌کند و شخصیت او تاکنون در چهار فصل کاملاً در سفر بوده است. هاربر تعدادی پروژه در دست ساخت دارد، از جمله فیلم Gran Turismo بر اساس بازی پلی استیشن و فیلم MCU Thunderbolts.

“نکته خنده دار این است که وقتی برنامه را شروع کردم، هرگز نمی خواستم آن را به پایان برسانم. به همین دلیل من سریال را دوست دارم. فکر می کنم یک نمایش عالی است، حتی اگر من نبودم. اکنون تقریباً 9 سال از فیلمبرداری فاصله داریم. فصل اول و من فکر می کنم شرق وقت آن است که این به پایان برسد. اما البته بسیار تلخ است. میدونی، یه غمی اونجا هست اما همچنین، همه ما بزرگ شده ایم. وقت آن رسیده است که ما این لانه را ترک کنیم و چیزهای دیگر و پروژه های مختلف را امتحان کنیم.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Stranger Things در سال 2016 شروع به کار کرد و به سرعت به طور باورنکردنی محبوب شد. فصل پنجم در حال حاضر در دست ساخت است و انتظار می رود آخرین فصل این سریال باشد، اگرچه نتفلیکس در حال آماده سازی اسپین آف است.

علاوه بر تکامل بازیگران، هاربر گفت که از دیدن کارهای بعدی راس و مت دافر خالقان Stranger Things هیجان‌زده است. هاربر گفت: «پس تلخ است، اما قطعا زمان آن فرا رسیده است.

بخوانید  یک فیلم لایو اکشن ناروتو در دست ساخت است

سریال محبوب نتفلیکس Stranger Things رو به پایان است و ستاره سریال دیوید هاربر فکر می کند که زمان آن فرا رسیده است. صحبت کنید در مورد فیلم بحث کنیدهاربر گفت که دانستن اینکه Stranger Things بالاخره پس از سال ها به پایان می رسد، تلخ است، اما او فکر می کند زمان آن فرا رسیده است.