یک فیلم لایو اکشن ناروتو در دست ساخت است


Lionsgate در حال توسعه یک اقتباس لایو اکشن از سری ناروتو است و یک نویسنده را برای این پروژه استخدام کرده است.

سال هاست که شایعاتی در مورد اقتباس لایو اکشن مانگای ناروتو به گوش می رسد و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، بالاخره باید یک اقتباس لایو اکشن از ناروتو ساخته شود. ورایتی گزارش داد که لاینزگیت به دنبال ساخت یک فیلم ناروتو بود و تاشا هو را برای نوشتن فیلمنامه فیلم لایو اکشن ناروتو استخدام کرده بود. تاشا هو به عنوان دستیار نویسنده در سریال The Witcher: Blood Origin ظاهر می شد.

تاشا هو همچنین به تازگی فیلمنامه Red Sonja و انیمیشن Tomb Raider را برای نتفلیکس نوشته است که برای اکران در سال 2024 برنامه ریزی شده است. پس از موفقیت بزرگ سریال One Piece و تمدید آن برای فصل دوم توسط نتفلیکس، اقتباس های بازاری از مانگا و انیمه پرطرفدار دوباره مد شده اند و پس از نزدیک به یک دهه بار دیگر اخبار مربوط به یک فیلم لایو اکشن ناروتو به گوش می رسد.

شخصیت ناروتو از انیمه ناروتو

مانگای ناروتو نوشته ماساشی کیشیموتو است که قسمت اول آن در سال 1999 منتشر شد و در 72 جلد نوشته شد و تا سال 2014 منتشر شد. پخش انیمه ناروتو نیز از سال 2002 آغاز شد و تا سال 2007 ادامه یافت و سریال اصلی ناروتو در 220 قسمت تولید شد. به عنوان ادامه انیمه ناروتو: Shippuden که دنباله انیمه ناروتو بود از سال 2007 شروع به پخش کرد و تا سال 2017 ادامه داشت.این انیمه در 500 قسمت تولید شد.

بخوانید  Xbox Game Pass Valheim را در 14 مارس اضافه می کند

سپس انیمه Boruto: Naruto Next Generations که بر روی بوروتو، پسر ناروتو تمرکز دارد و اقتباسی از مانگا است تولید شد که پخش آن از سال 2017 آغاز شد و تا مارس 2023 در مجموع 293 قسمت ادامه داشت. متحرک

تحریریه مجله بازی یک گیمر