گردهمایی خانواده در تریلر تبلیغاتی قسمت 6 سریال The Last of Us

پدرو پاسکال به عنوان جواهرات، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا مثل تامی، روتین وسلی مثل مریم مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمن مثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از جمله بازیگران سریال The Last of Us هستند.

شبکه HBO تریلر تبلیغاتی جدیدی از قسمت ششم فصل اول سریال The Last of Us منتشر کرده است که نوید یک دیدار خانوادگی را می دهد.

تریلر تبلیغاتی قسمت 6 را در کانال HBO Max YouTube تماشا کنید

در خلاصه داستان سریال The Last of Us شبکه HBO آمده است: “داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. ​​یک بازمانده سرسخت به نام جول برای نجات الی، دختری 14 ساله از یک منطقه خالی از سکنه در قرنطینه استخدام می شود. آنچه در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید از سراسر ایالات متحده عبور کنند و برای زنده ماندن فقط به یکدیگر تکیه کنند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که HBO تریلر تبلیغاتی جدیدی را برای قسمت ششم از فصل اول سریال درام لایو اکشن The Last of Us به اشتراک گذاشته است. یاسمیلا زبانیچ او در قسمت 6 به صندلی کارگردانی تکیه داده بود و کریگ مازن او فیلمنامه را نوشت. این قسمت با عنوان Kin در تاریخ 31 بهمن 1401 (19 فوریه 2023) از شبکه HBO برای بینندگان پخش خواهد شد.

بخوانید  Sony: Spider-Man 2 پاییز آینده اکران خواهد شد

کریک مازن خالق سریال چرنوبیل و نیل دراکمنخالق سری بازی های The Last of Us، به عنوان تهیه کننده و نویسنده اجرایی سریال Last of Us فعالیت می کنند.بخش تلویزیونی Sony Pictures این اقتباس تلویزیونی را با همکاری PlayStation Productions تولید کرده است. اسد قزلباش و کارتر سوان از پلی استیشن پروداکشنز کارولین اشتراوسرئیس استودیو ناتی داگ و ایوان ولز آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی این پروژه کار کردند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر