بهبودهای مداوم موجودی در به‌روزرسانی‌های آینده Overwatch 2 فصل 3


تیم پشتیبانی Overwatch 2 به‌روزرسانی‌های بیشتری را برای بهبود تعادل رقابتی در فصل 3 منتشر خواهد کرد.

بلیزارد اینترتینمنت به تازگی فصل سوم Overwatch 2 را راه اندازی کرده است که در آن محتوای جدیدی از جمله نقشه کنترل، Battlepass و چندین تغییر مانند بازگشت ارز Overwatch Credit در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. اکنون آرون کلردر پستی با عنوان Director’s Take، کارگردان Overwatch 2 جزئیات بیشتری در مورد تغییرات فصل 3 ارائه کرد. در زمان نوشتن این مقاله، بهبود تعادل بازی Overwatch 2 هنوز در دسترس نبود. جزئیات به زودی با بازیکنان به اشتراک گذاشته خواهد شد.

آرون کلر توضیح داد: «هدف ما این است که در به‌روزرسانی بعدی یا قبل از آن، جزئیات تعادل آینده را به شما اطلاع دهیم. “اگر به نظر می رسد هر گونه مشکل مهمی در این مورد وجود داشته باشد، ما می خواهیم قبل از انتشار به روز رسانی میان فصل آنها را برطرف کنیم.”

علاوه بر برخی مشکلات تعادل بازی Overwatch 2، حالت Arcade آن نیز مورد انتقاد بازیکنان قرار گرفته است. کلر تأیید کرد که چند مشکل وجود دارد، از جمله اینکه باید در بخش‌های خاصی از حالت Arcade برای مدت طولانی منتظر بمانید. حتی اضافه کردن چند چالش که برای تکمیل آنها نیاز به شرکت در مسابقات آرکید داشت کمک چندانی به حل این مشکل نکرد.

Overwatch 2 قهرمان در حال لغزش و تیراندازی

کارگردان Overwatch 2 در ادامه توضیح داد که تیم توسعه قصد دارد تعداد نقشه ها را در کوتاه مدت کاهش دهد و حالت های بازی خاصی را بچرخاند یا ترکیب کند. او همچنین یک تیم پشتیبانی در این برنامه دارد که در دراز مدت ممکن است ارائه حالت های جدید یا احتمالاً تغییرات عمده در عملکرد بازی. کلر همچنین تأیید کرد که یک راه حل سریع برای متعادل کردن سرعت نقشه های فشاری پیاده سازی شده است. با این حال، بسته به اثربخشی این رفع سریع، تیم باید در آینده اقدامات بیشتری برای بهبود تعادل بازی در مناطق مختلف انجام دهد.

بخوانید  ادعای ایکس باکس مبنی بر ادامه‌ی برتری رقبا پس از تکمیل خرید اکتیویژن بلیزارد

فصل سوم Overwatch 2 دارای محتوای زیادی است. رویداد Ultimate Valentine از فردا شروع می شود و تا 28 فوریه امسال ادامه دارد و به بازیکنان با پوسته جدید Cupid Hanzo پاداش می دهد. همچنین یک رویداد مشترک One Punch Man از 7 مارس 2023 (16 مارس 1401) تا 6 آوریل 2023 (17 آوریل 1402) با Doomfist در نقش سایتما برگزار خواهد شد. بازی Overwatch World Cup نیز در ماه فوریه باز خواهد گشت و جزئیات بیشتر در مورد آن توسط بلیزارد منتشر خواهد شد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Overwatch 2 با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.