کنترلر Zelda: Tears Of The Kingdom Split Pad Pro به کمترین قیمت تا کنون کاهش یافته است


THE Hori Split Pad Pro یکی از راه‌های مورد علاقه ما برای بازی سوئیچ در حالت دستی است که دستگیره‌های ارگونومیک، دکمه‌های پاسخ‌گو، پد D معمولی و چوب‌های آنالوگ با اندازه کامل را برای راحتی بیشتر ارائه می‌دهد. جایگزین Joy-Con اخیراً برای جشن گرفتن The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom تغییر شکل داده است، و شما می‌توانید کنترلر فوق‌العاده و دارای مجوز رسمی را در حال حاضر با تنها 50 دلار (60 دلار) دریافت کنید. این پایین‌ترین قیمت آن است، بنابراین اگر به دنبال یک هدیه تعطیلات لحظه آخری هستید، مانند آمازون، نگاهی بیندازید. سفارشات قبل از کریسمس می رسد.

البته، این نسخه دارای یک نقاشی شیک Tears of the Kingdom است که لینک در بالای جزیره آسمان در سمت راست کنترلر قرار گرفته است و سمت چپ دارای طرحی براق مشکی و طلایی با نمادهای Zelda در سراسر آن است.

ما بررسی Split Pad Pro نشان داد که کنترلرها نسبت به Joy-Con یک ارتقاء عالی و توصیه آسان برای گیمرهای قابل حمل هستند.

بخوانید  The Flash - آخرین تریلر، بازیگران جدید و هر آنچه می دانیم

“[The Hori Split Pad Pro] مایکل هایم، منتقد، نوشت. «به حس کلی Split Pad Pro می‌افزایند که ماشه‌ها و دکمه‌های شانه‌ای بزرگ‌تر، قابل کشیدن و شلیک آسان‌تر هستند. آن‌ها ضربه‌ای نیستند و دوباره حس یک کنترلر Switch Pro را تقریبی می‌کنند. »

چندین معامله Split Pad در هفته های بعد از جمعه سیاه فروخته شد، و اگر می خواهید کنترلر با تم Tears of the Kingdom را قبل از تعطیلات دریافت کنید، حتماً به زودی این تخفیف را بررسی کنید.

وقتی صحبت از اشک پادشاهی شد، آمازون معاملات فوق العاده ای در راهنمای استراتژی رسمی دارد. با اعمال تخفیف جایزه، می توانید کتاب گالینگور را دریافت کنید نسخه کلکسیونی Tears of the Kingdom Guide به قیمت 21.59 دلار (45 دلار بود). متناوبا، نسخه شومیز با 50 درصد تخفیف فقط 15 دلار است.

اگر از کنترلرهای Joy-Con خود بسیار راضی هستید، اما آرزو می کنید که آنها دارای D-pad های معمولی باشند، جایگزین Hori’s Left Joy-Con را بررسی کنید. آ مدل سوپر ماریو در حال حاضر تنها با قیمت 17 دلار به فروش می رسد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر