بازی شماره 1 آمریکا برای سال 2023 در Google ممکن است شما را شگفت زده کند



ظاهراً این یک دنیای جادوگرانه است و همه ما در آن زندگی می کنیم. به این دلیل که میراث هاگوارت برترین بازی ویدیویی پرطرفدار امسال در ایالات متحده بود گوگل. پس از RPG جهان باز، عنوانی غیر از نیویورک تایمز به نام Wordle و یک RPG مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

Connections بازی شماره 2 فوق برای داده‌های پرطرفدار Google است. رتبه سوم، Baldur’s Gate 3 است که اتفاقاً بهترین بازی سال 2023 GameSpot است. The Dungeons & Dragons RPG مجموعه ای چشمگیر از عناوین را که 10 بازی برتر سال GameSpot را تشکیل می دادند، همراه با نامزد دیگر The Legend شکست داد. بازی Zelda: Tears of the Kingdom در رتبه ششم تابلوی ترند گوگل قرار گرفت.

در حال پخش: نقد و بررسی ویدیوی میراث هاگوارتز

5 بازی پرطرفدار گوگل به ترتیب Starfield و Diablo 4 هستند. اولی اولین فرنچایز جدید استودیوی بازی سازی Bethesda در دهه ها بود و با بیش از 6 میلیون بازیکن به بزرگترین راه اندازی این توسعه دهنده تبدیل شد.

طبق گزارش Circana، Hogwarts Legacy بر فروش بازی ها در سه ماهه اول سال 2023 مسلط بوده است و تاکنون پرفروش ترین بازی در ایالات متحده در سال است. همچنین اخیراً روی نینتندو سوییچ وارد شده است. با این حال، ظاهراً پورت میراث هاگوارتز مانند سایر نسخه‌های جهان باز، با زمان بارگذاری طولانی از مکانی به مکان دیگر، ندارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد RPG، بررسی میراث هاگوارتز GameSpot را بررسی کنید.

در زیر لیست کاملی از محبوب ترین بازی های ایالات متحده طبق گفته گوگل آورده شده است:

  1. میراث هاگوارتز
  2. اتصالات
  3. دروازه بالدر 3
  4. میدان ستاره
  5. دیابلو 4
  6. The Legend of Zelda: Tears of the Realm
  7. قلب اتمی
  8. جزیره مرده 2
  9. پسر جنگل
  10. مورتال کامبت 1

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر