زک اسنایدر نظریه ای در مورد اینکه چرا فیلم هایش تا این حد بحث برانگیز هستند، دارد

کارگردان زک اسنایدر مدت‌هاست که فیلم می‌سازد و همه آن‌ها محبوبیت جهانی نداشتند – Rebel Moon جدیدترین فیلم تفرقه‌انگیز اوست. کارگردان «لیگ عدالت» و «بتمن علیه سوپرمن» می‌داند که چرا مردم ممکن است از فیلم‌های او لذت نبرند، اما نمی‌تواند این ایده را بپیچد که مردم آن را به خود مرد تعمیم دهند.

به یاد می‌آورم که آخرین مقاله گفته بود: زک اسنایدر: او را دوست داشته باشید یا از او متنفر باشید. و من مثل “از او متنفرم؟!” او در پادکست Joe Rogan Experience گفت.

“من مشکلی ندارم که شما فیلم را دوست ندارید. این موضوع نیست. چه کسی اهمیت می دهد؟ نکته این است که شما متنفر خواهید شد. من? من این را نمی فهمم.» او گفت.

بخشی از دلایلی که مردم در مورد فیلم‌هایی که اسنایدر کارگردانی می‌کند به شدت مشغول می‌شوند، موضوع موضوع است، در درجه اول ابرقهرمانان. او گفت که شخصیت‌ها و داستان‌ها از صفحه‌ها و صفحه‌نمایش فراتر رفته‌اند و برای برخی تبدیل به سبک زندگی و دین شده‌اند.

او گفت: “این یک انتخاب سبک زندگی برای بسیاری از مردم است. این یک فیلم نیست.” “اگر من یک کمدی عاشقانه بسازم، می گویید “باشه، جالب بود.” من عاشق آن هستم که (هواداران) با اشتیاق این احساس را داشته باشند. من به هیچ وجه از آن انتقاد نمی کنم، زیرا من همان زندگی را دارم. برای من صبح، ظهر و شب است. برای این بچه ها این “فقط یک فیلم نیست” است. بنابراین، در یک سطح، باید تشخیص دهید که این دین آنهاست، و آنها بسیار به آن وابسته هستند. حقیقت این است که این دین من نیز هست.

بخوانید  سازندگان در تریلر بازی Minecraft Legends، مسیر هنری و خطوط پیگلاین را توضیح می‌دهند

مصاحبه کامل بسیاری از موضوعات دیگر، از جمله تمایل دیرینه اسنایدر برای ساختن اقتباسی از فیلم The Dark Knight Returns اثر فرانک میلر را پوشش می دهد. او گفت که پس از خواندن این کمیک و Watchmen (که قبلا اقتباس کرده بود)، بازگشت به عقب سخت بود.

به طور خاص، اسنایدر این سوال را مطرح کرد که چرا بتمن اجازه کشتن ندارد. اسنایدر گفت که علاقه مند است ببیند بتمن این کار را بیشتر کرده و نشان دهد که آیا می تواند به عنوان یک شخصیت “از این کار جان سالم به در ببرد”. اسنایدر گفت: مردم باید به ابرقهرمانان خود ایمان داشته باشند. او گفت: «شخصیت‌ها ما را ناامید نکردند؛ این اسطوره‌ها ما را ناامید نکردند.

همچنین در طول مصاحبه، اسنایدر گفت که می توان عناصر دیگری از شخصیت بتمن را بررسی کرد. او گفت که بتمن کسی است که “فک می کند و فراموش می کند” و مست است، زیرا پلی بوی بودن راهی برای او برای کنار آمدن با آسیب از دست دادن والدینش است.

فیلم بعدی اسنایدر Rebel Moon: The Scargiver در آوریل است و پس از آن کارگردانی با رتبه R اولین فیلم Rebel Moon را در اواخر سال برشمرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر