تریلر نمایش تلویزیونی Fallout سرزمین بایر هسته ای خشونت آمیز و ترسناک را نشان می دهد

تریلر جدیدی از مجموعه تلویزیونی آینده‌ی Prime Video Fallout منتشر شده است و بهترین نگاه را به نمایش الهام گرفته از بازی‌های ویدیویی سازندگان Westworld ارائه می‌دهد.

این سریال به عنوان داستان «داراها و نداشته ها در دنیایی که تقریباً چیزی برای داشتن باقی نمانده» توصیف می شود. داستان این سریال 200 سال پس از یک آخرالزمان هسته ای می گذرد و ساکنان خرک به جهان بازمی گردند. اما این جهان مشابه اجداد آنها نیست، زیرا آنها در یک سرزمین بایر آخرالزمانی “شادمانی عجیب و بسیار خشن” ظاهر می شوند.

Fallout از لیزا جوی و جاناتان نولان، خالقان Westworld و الا پورنل، آرون موتن، والتون گوگینز و کایل مک‌لاکلان، ساخته شده است. این سریال در تاریخ 11 آوریل پخش می شود و همه قسمت ها از ابتدا در دسترس خواهند بود.

این اولین مجموعه تلویزیونی بازی ویدیویی Prime Video است اما آخرین آن نخواهد بود. Prime Video همچنین در حال تولید یک سریال تلویزیونی God of War است، اگرچه در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد.

فراتر از تلویزیون، Bethesda در نهایت Fallout 5 را منتشر خواهد کرد. هیچ کس نباید انتظار این بازی را به این زودی داشته باشد، زیرا سازنده بعدی The Elder Scrolls VI و سپس Fallout 5 را در اختیار دارد، بنابراین بدون شک سال ها تا Fallout بعدی باقی خواهد ماند. بازی در راه است

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اعلام تاریخ اکران فیلم Beetlejuice 2 با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا