اپل بار دیگر حساب اپیک گیمز، سازنده بازی فورتنایت را بست

حساب توسعه دهنده اپیک گیمز در اپ استور که بازی ها و نرم افزارهای این شرکت از طریق آن برای دستگاه های اپل در دسترس بود، بسته شد.

اپیک گیمز اخیرا اعلام کرد که اپل اکانت این شرکت را حذف کرده است. حسابی که از طریق آن Epic Games بازی ها و نرم افزارهای خود را در فروشگاه Epic Games در دسترس قرار می دهد و برای دستگاه های iOS و macOS در دسترس است.

این خبر در راستای حکم قضایی اتحادیه اروپا منتشر شده است. این حکمی است که اپل را مجبور می‌کند تا انواع دیگری را علاوه بر اپ استور در دستگاه‌های خود بپذیرد. این بدان معناست که اپل با این کار یک محیط رقابتی مناسب برای فروشگاه خود و سایرین ایجاد می کند. پیش از این، اپیک گیمز علاقه خود را برای افزودن اپیک استور به آیفون ها اعلام کرده بود. اپیک گیمز در بیانیه ای اعلام کرد:

اپل یکی از بزرگترین رقبای بالقوه را با حذف حساب توسعه دهنده اپیک گیمز از اپ استور حذف کرده است. آنها با تضعیف ما به عنوان یک رقیب موفق، قصد دارند به دیگر توسعه دهندگان ثابت کنند در صورت رقابت با اپل یا انتقاد از ناعادلانه بودن آنها، چه سرنوشتی در انتظار آنها خواهد بود. ترفندها

به گزارش اپیک گیمز، اپل در شبکه اجتماعی سابق خود X یا توییتر اظهارات مختلفی کرده است تیم سوینیرئیس اپیک گیمز از ترفندهای تجاری اپل انتقاد کرد و پست; اپل همچنین Epic Games را تهدیدی برای اکوسیستم می‌دانست.

دعوای حقوقی بین اپل و اپیک گیمز

اپیک گیمز در ادامه از همکاری قبلی خود با اپل برای ارائه برنامه ها، فناوری ها و حتی بازی های مختلف بر روی دستگاه های این شرکت صحبت کرد. مواردی که شامل Rocket League Sideswipe، RealityScan، PostParty، Unreal Remote 2 و حتی کارهای قراردادی مانند Horizon Chase 2 و Wonderbox بود.

بخوانید  The Last Of Us Cast Breaks Down Heartbreaking Scene First

از سوی دیگر، اپل در رابطه با لغو اکانت اپیک گیمز در فروشگاه خود اعلام کرد که این تصمیم در راستای «رفتار و اقدامات گذشته و کنونی» این شرکت اتخاذ شده است. اپل در این بیانیه نوشت:

اپیک گیمز آشکارا تعهدات قراردادی خود را در قبال اپل نقض کرده است و باعث شده است که دادگاه به اپل این حق را بدهد که تمام حساب‌های اصلی و فرعی اپیک یا شرکت‌های وابسته آن را حذف کند؛ ما تصمیم گرفته‌ایم این حق را با در نظر گرفتن رفتار گذشته و آینده اپیک گیمز اجرا کنیم. و رفتار.

تحریریه مجله بازی یک گیمر