کنترلر Nintendo Switch Pro از تخفیف بسیار نادری در eBay برخوردار می شود


کنترلرهای بازی های ویدیویی می آیند و می روند، اما Switch Pro Controller ثابت کرده است که نمادی ماندگار از دوران Nintendo Switch است. این یک قطعه سخت افزاری بادوام است که طول عمر بیشتری نسبت به Joy-Con های معمولی متصل به سوییچ دارد، اگرچه به ندرت تخفیف داده می شود. خوشبختانه، شما می توانید با 10 دلار تخفیف، یک دستگاه کاملاً جدید در eBay بخرید. این توسط یک فروشنده با رتبه برتر در پلتفرم فروخته می شود و با خرید خود ارسال رایگان دریافت خواهید کرد.

کنترلر Nintendo Switch Pro
کنترلر Nintendo Switch Pro

کنترلر Switch Pro همه چیزهایی را که در یک دستگاه جانبی مدرن نیاز دارید، دارد. شکلی ارگونومیک دارد، دسته های بافت آن راضی کننده است و عمر باتری آن طولانی است. همچنین به لطف پوسته شفاف، سخت افزار جذابی است و می توانید از طریق بلوتوث یا اتصال سیمی USB-C از آن در رایانه شخصی و مک استفاده کنید. به ندرت در برندهای بزرگ به فروش می رسد، بنابراین با وجود اینکه تخفیف 10 دلاری آن کم به نظر می رسد، باز هم بهتر از هیچ است.

در غیر این صورت، می توانید با آن مشورت کنید خط 8BitDo از کنترلرهای Ultimate. اینها به طور مرتب به فروش می رسند، اما حتی با MSRP استاندارد 70 دلاری، یک کنترلر قابل اعتماد با جوی استیک های جلوه هال، بسیاری از ویژگی های سفارشی سازی، و داک شارژ اختصاصی خود را دریافت می کنید. بهترین از همه، این کنترلر بلوتوث بی سیم روی رایانه شخصی عالی کار می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

بخوانید  قسمت جدید نینتندو دایرکت فردا پخش خواهد شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر