قسمت جدید نینتندو دایرکت فردا پخش خواهد شد


با اعلام رسمی نینتندو، فردا بخش جدیدی از کنفرانس نینتندو دایرکت رسما برگزار می شود.

پس از گمانه زنی های فراوان، نینتندو به طور رسمی قسمت جدید نینتندو دایرکت را برای فردا اعلام کرد. بر این اساس، فردا ساعت 17:30 به وقت ایران، ممکن است شاهد انتشار جزئیات رسمی جدیدی از بازی های مورد انتظار برای کنسول نینتندو سوییچ باشیم. طبق گفته نینتندو، مدت زمان این لایو حدود 40 دقیقه خواهد بود.

اطلاعاتی که قبلا در مورد Pikmin 4 منتشر شده بود این به طور رسمی تایید شده است؛ این احتمال وجود دارد که نینتندو دموی قابل بازی این اثر را منتشر کند. چندی پیش شایعاتی مبنی بر ساخت بازسازی یکی از نسخه های کلاسیک ماریو و یک بازی دو بعدی جدید در این سری منتشر شد. این احتمال وجود دارد که تا فردا شاهد انتشار جزئیاتی در این زمینه باشیم.

علاوه بر این، بسیاری از طرفداران بازی های ویدیویی و کنسول های نینتندو منتظر اعلام جزئیات رسمی یا نمایشی از بازی Metroid Prime 4 هستند که تولید آن در ژانویه 2019 توسط استودیو رترو به طور رسمی از سر گرفته شد. مجموعه ای از گزارش ها نیز از تایید نسخه نینتندو سوییچ Persona 3 Reload خبر می دهد.

شاید فردا شاهد حضور Team Cherry’s Hollow Knight: Silksong در جریان Nintendo Direct باشیم. اگرچه احتمال این اتفاق کم است. طرفداران همچنین امیدوارند که شاهد فاش شدن یا انتشار جزئیات دنباله Metroidvania باشند. در جریان رویداد Nintendo Direct فردا.

به نظر شما در جریان قسمت جدید نینتندو دایرکت که فردا برگزار می شود، خواهیم دید که کدام بازی ها منتشر خواهند شد؟

بخوانید  بازنویسی داستان بازی Splinter Cell Remake برای مخاطبین امروزی
تحریریه مجله بازی یک گیمر