بازگشت ایتن هاوک و چند بازیگر دیگر در فیلم The Black Phone 2


لیست بازیگران فیلم The Black Phone 2 به تازگی اعلام شده است که در آن قرار است شاهد بازگشت ایتن هاوک و چند بازیگر دیگر باشیم.

مقاله مرتبط:

ماه گذشته بود که دنباله The Black Phone رسما تایید شد و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونلیست بازیگران Black Phone 2 اعلام شد. ددلاین گزارش داد که اتان هاوک، میسون تیمز، مادلین مک‌گرو، جرمی دیویس و میگل مورا برای ایفای مجدد نقش‌های خود در The Black Phone 2 بازخواهند گشت. سال گذشته، The Black Phone نقدهای مثبتی از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. از جمله 90.1 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 71.3 میلیون دلار در سطح بین المللی.

میسون تیمز با ارواح همکلاسی هایش با تلفن سیاه در The Black Phone صحبت می کند

اسکات دریکسونکارگردان آثاری چون جن گیری امیلی رز، شوم، رهایی ما از شر و دکتر استرنج که مسئولیت کارگردانی و نگارش فیلمنامه The Black Phone را بر عهده داشت، برای کارگردانی و نویسندگی سناریوی The Black Phone 2 بازگشت. همانند قسمت اول، رابرت سی کارگیل او به دریکسون در نوشتن فیلمنامه فیلم ترسناک Black Phone 2 کمک خواهد کرد. این فیلم ترسناک اقتباسی از رمان The Black Phone اثر جو هیل است.

The Black Phone دنباله فینی شاو، آخرین قربانی یک قاتل زنجیره ای است. آدم ربا او را در سردابی آغشته به خون 5 کودکی که قبلا ربوده شده بودند حبس کرد و او ششمین قربانی قاتل زنجیره ای است. فینی شاو در سلول زیرزمینی مخفی خود یک تلفن قدیمی دارد که مدت هاست خاموش است، اما مردگان همچنان هر شب آن را زنگ می زنند.

فیلم Black Phone 2 برای اکران در تاریخ 27 ژوئن 2025 برنامه ریزی شده است.

بخوانید  ویندوز 11 پرو تنها با قیمت 23 دلار برای مدت زمان محدودی به فروش می رسد
تحریریه مجله بازی یک گیمر