کالاف دیوتی موبایل، معرفی بازی Call of Duty فروشگاه سی پی رضا وای تی | 1gamer

مجله خبری یک گیمر Call Of Duty Mobile یا ندای وظیفه یک برای با گرافیک بالا و جذاب میباشد. اگر شما هم علاقه مند به بازی های با سبک مبارزه و رقابت هستید ، کالاف دیوتی موبایل را حتما تجربه کنید. در بازی Call of Duty Mobile کاربران می‌توانند به صورت چند نفره بازی کنند و هم امکان تجربه بازی در سبک بتل رویال وجود دارد.

  • در این مقاله ویژگی‌های بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی را ذکر کردیم و همچنین از مدل‌های متفاوتی نام بردیم.
  • از حجم زیاد Call of Duty Mobile نیز نترسید، چون می‌توانید آخرین بروزرسانی آن را با اینترنت نیم‌بها از بازار دانلود کنید.
  • جای دارد به این نکته هم اشاره کنیم که این مدل در ۲۰ دقیقه تست بازی کالاف دیوتی حدود ۱۵ درصد از شارژ باتری‌اش را مصرف کرد.
  • شما میتوانید پک های زماندار را با ارزانترین قیمت در سایت پرشین جم خریداری کنید .
  • سی پی واحد پولی درون برنامه این بازی است که با استفاده از آن می توانید از تمامی امکانات بازی استفاده کنید و ان ها را خریداری کنید .

را برای پیشبرد بهتر ماموریت‌ها با استفاده از سی پی کالاف دیوتی موبایل تهیه کنند. هر چند خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل اجباری نیست، اما با خرید ارزان سی پی کالاف دیوتی موبایل، امکان استفاده از اسلحه ها، اسکین‌ها و طی کردن راحت‌تر مراحل بعدی بازی وجود دارد. خرید cp کالاف دیوتی ارزان و فوری بازی فوق العاده کالاف دیوتی موبایل در سایت موجو شاپ با بهترین و مناسب ترین قیمت در دسترس خرید برای شما قرار گرفته است و شما می توانید از همین صفحه بسته های متنوع سی پی کالاف را مشاهده و انتخاب کنید.

بخوانید  دانلود و بروزرسانی کلش اف کلنز Clash of Clans؛ بازی استراتژیک محبوب کافه بازار | 1gamer

ایپکس لجندز موبایل

یکی از چالش‌برانگیزترین تنظیمات موثر بر گیم‌پلی، حساسیت است که احتمالا شما هم زمانی را صرف یافتن حد مناسب آن کرده‌اید. هر نوع اکانتی که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. گیمرهای بازی کالاف دیوتی موبایل در سطوح مختلفی قرار دارند و از لحاظ مهارت با همدیگر متفاوت‌اند. به همین دلیل حالتی از بازی به‌عنوان ranked match به معنای بازی بر اساس رتبه طراحی شده است تا گیمرها بتوانند با افرادی در سطح خودشان رقابت کنند و از این کار لذت بیشتری ببرند. فرض کنید که گیمرهای مبتدی در مقابل گیمرهای حرفه کالاف دیوتی قرار بگیرند.

چگونه Call of duty mobile را دانلود کنم؟

بازی آنلاین کالاف دیوتی موبایل که در ایران و تمام دنیا از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار است نیز دارای یک واحد پولی است که به آن (سی پی / CP) گفته می شود. کاربران این بازی پرطرفدار می توانند با خرید پک های مختلف سی پی ، اسکین ها و سایر آیتم های درون بازی کالاف موبایل را خریداری کنند و لذت بیشتری از بازی خود ببرند. در بازی کالاف دیوتی موبایل، امکان ورود با نام کاربری و رمز عبور وجود ندارد. همچنین به صورت مهمان نیز می­توانید به بازی وارد شوید، اما اگر می­خواهید پیشرفت شما در بازی از بین نرود باید یکی از دو اکانت نام برده را داشته باشید. درست است که بازی کالاف دیوتی موبایل با خرید سی پی، لذت‌بخش‌تر است؛ با این حال، بدون خرید سی پی هم این بازی تجربه لذت‌بخش خاص خود را خواهد داشت. این مدل هم در نوع خود می‌تواند بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی موبایل باشد که قیمتی مناسب دارد.تراشه‌ی پردازنده‌ی این گوشی هم همان اسنپدارگون ۸۶۵ فوق‌العاده است و همچنین نمایشگری دارد که از رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند و مهم‌تر از همه قیمت این گوشی حدود ۳۸۰ دلارست.

بخوانید  مقالات کتاب پزشکی انتشارات آثار سبحان متنوع ترین کتب پزشکی | دراگمد

آیتم درون بازی

گیم پلی call of duty mobile بسیار روان و راحت طراحی شده است؛ به عنوان مثال؛ برای تیراندازی کافی است دکمه شلیک را لمس کرده تا هدف گیری و تیراندازی همزمان انجام ‌شود. بازی در دو حالت ساده و پیشرفته قابل اجرا بوده و هرکدام از این سیستم‌ها، تجربه متفاوتی برای کاربران فراهم خواهد کرد.گرافیک بازی در مقایسه با بازی‌های موبایلی دیگر، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و همین سبب جذاب تر شدن بازی شده است. بازی دارای یک پرداخت درون برنامه‌ای بوده که با خرید آن بازیکن به آیتم‌های زیادی در بازی دسترسی پیدا می‌کند. از سوی دیگر، در مواردی شبکه‌های اجتماعی رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل نیز به ازای فالو کردن و لایک کردن مقداری سی پی رایگان به بازیکنان هدیه می‌دهند. پس از گذشت چندین سال از عرضه نسخه های مختلف بازی کالاف دیوتی برای PC حالا شاهد عرضه آن برای گوشی های موبایل هستیم.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر