استیکرهای انیمیشن Kung Fu Panda 4; بازگشت شخصیت های محبوب به گروه

DreamWorks پوسترهای جدید شخصیت انیمیشن Kung Fu Panda 4 را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که DreamWorks پوستر شخصیت Kung Fu Panda 4 را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این پوسترها برخی از شخصیت های قسمت چهارم مانند پو، ژن، استاد شیفو، تای لانگ و آفتاب پرست را نشان می دهند. طرفداران برای تماشای این انیمه نیازی به منتظر ماندن زیادی نخواهند داشت، زیرا پاندای کونگ فو کار 4 در تاریخ 18 مارس اکران خواهد شد.

پوستر پو در انیمه Kung Fu Panda 4;

جک سیاه به عنوان بو، آکوافینا در نقش جین ویولا دیویس مثل آفتاب پرست، داستین هافمن مانند استاد شیفو، جیمز هونگ به عنوان آقای پینگ، برایان کرانستون همینطور که من دارم، ایان مک شین مانند تای لونگ، جاناتان کی. کوان به عنوان هان، لری تان چین در نقش ننه خوک و رونی چنگ آنها در نقش کاپیتان قایق ماهیگیری از جمله صداپیشگانی هستند که در اکشن کمدی پاندای کونگ فو کار ۴ بازی می کنند.

در خلاصه داستان کونگ فو پاندای 4 آمده است: «پس از اینکه پو به عنوان رهبر معنوی دره صلح انتخاب شد، او باید یک جنگجوی اژدها جدیدی برای آموزش پیدا کند. در همین حین، یک جادوگر شیطانی قصد دارد تمام شخصیت های شیطانی را که پو شکست داده است، احضار کند. مایک میچل، کارگردان انیمیشن Trolls در راس انیمیشن Kung Fu Panda 4 و ربکا هانتلی به عنوان تهیه کننده پروژه خدمت می کند.

بخوانید  دعوای آرنولد شوارتزنگر و جیمز کامرون بر سر خط نمادین ترمیناتور "I'll Be Back"