ویدیوی سریال جدید The Walking Dead; ماجراجویی ریک آغاز می شود

ویدیوی جدیدی برای The Walking Dead: The Ones Who Live منتشر شده است تا دقایق ابتدایی نمایش را نشان دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که کلیپ جدید The Walking Dead: The Ones Who Live از شبکه AMC منتشر شده است. این ویدیو دقایق اول این نمایش را در مورد ماجراهای ریک گرایمز و میشون نشان می دهد. طرفداران برای دیدن ادامه ماجراجویی های ریک نیازی به صبر طولانی ندارند، زیرا این سریال در تاریخ 6 فوریه 1402 (25 فوریه 2024) پخش خواهد شد.

دانلود ویدیو از ابرات

در خلاصه داستان سریال 6 قسمتی The Walking Dead: The Ones Who Live می خوانیم: «این سریال یک داستان عشقی حماسی بین دو شخصیت را ارائه می دهد که توسط دنیایی در حال تغییر دگرگون شده اند. فاصله و نیروی شکست ناپذیر آنها را از هم دور نگه می داشت. ریک و میشون وارد دنیایی می شوند که بر پایه جنگ علیه مردگان و در نهایت جنگ علیه زنده ها بنا شده است. آیا آنها می توانند یکدیگر را در مکان و موقعیت متفاوتی پیدا کنند؟”

این یک سریال اسپین آف از The Walking Dead با اکشن نقش آفرینی است اندرو لینکلن و دانای گوریرا بر اساس کمیک به همین نام رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است. رابرت کرکمن، اسکات ام. گیمپل، گرگ نکترو، دیوید آلبرت، جوزف اینکابرا، گیل آن هرد، دنیس هوث و آنجلا کانگ به عنوان تهیه کننده اجرایی، اسکات ام. گیمپل به عنوان مجری، تهیه کننده و نویسنده سریال فعالیت می کند و دانایی گوریرا یکی از نویسندگان و خالقان این پروژه است.

بخوانید  صحبت‌های رئیس استودیو ریسپاون درباره شکست Battlefield 2042

تحریریه مجله بازی یک گیمر