صحبت‌های رئیس استودیو ریسپاون درباره شکست Battlefield 2042

استودیو دایس با وجود تمامی مشکلاتی که با آن‌ها مواجه بوده است به کار روی بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ ادامه می‌دهد و به‌تازگی فصل دوم این بازی را منتشر کرده که بازخوردهایی غالباً مثبتی دریافت کرده است.

بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ تا زمان انتشار در سال گذشته درگیر مشکلات فنی و تصمیم‌گیری‌های بحث‌برانگیز در زمینه‌ی طراحی بود و بعد از انتشار هم با نظرات و بازخوردهای بسیار منفی در استیم روبه‌رو شد.

این ایده به‌طور ذاتی بد نیست، اما شیوه‌ای که آن‌ها به سراغ آن رفتند و نحوه‌ی اجرای ایده دلیل آن بود که نتوانستند به بهترین نتیجه‌ی ممکن برسند.»

کوهستان یخی Battlefield 2042

او با اشاره به حالت ۱۲۸ نفره‌ی بازی که حالا دیگر از بخش Breakthrough حذف شده است گفت: «آن‌ها [در استودیو دایس] سعی کردند کارهایی انجام دهند که شاید جاه‌طلبانه بود. کارهایی مثل افزایش تعداد بازیکنان و غیره اما فکر نکنم به‌قدر کافی درباره‌ی این فکر کرده باشند که چه چیزی بازی را جذاب می‌کند.

پس از شکست Battlefield 2042 از نظر تجاری و نمرات بود که EA اعلام کرد قصد دارد در فرایند تولید بازی‌های مجموعه تجدیدنظر کند و آن را از پایه مورد بازبینی قرار دهد. طبق آخرین اخبار به نظر می‌رسد که این شرکت در پی سپردن این مجموعه به چندین استودیوی مختلف است تا جهانی مشترک در دنیای بتلفیلد بسازد.

وینس زامپالا، مدیر استودیو ریسپاون و رئیس مجموعه بازی Battlefield به‌تازگی درباره‌ی بازخوردهای بازی Battlefield 2042 و شکست آن صحبت کرده است.

حالا وینس زامپالا به‌عنوان رئیس این مجموعه در مصاحبه‌ای با نشریه خبری مالی Barrons درباره‌ی دلایل مشکلات Battlefield 2042 صحبت کرده و گفته است که استودیو DICE خیلی از ریشه‌های بتلفیلد فاصله گرفته است.

بخوانید  توضیح نحوه اتصال کابل های 12VHPWR توسط کارشناس برق

بازی Battlefield 2042 برای کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.



منبع

از آن زمان استودیو دایس مشغول بهبود و گسترش ساختار بنیادی ضعیف این بازی است؛ اما گاهی اوقات برای این تغییرات کمی دیر به نظر می‌رسد. شرکت EA که وظیفه‌ی انتشار بازی را برعهده داشته اعتراف کرده است که فروش بتلفیلد ۲۰۴۲ طبق انتظارات آن‌ها نبوده است. این شرکت بزرگ آمریکایی گفته که بعضی از انتخاب‌های سازنده‌ی این بازی در زمینه‌ی طراحی به مذاق همه‌ی بازیکنان خوش نیامده است.